خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین کارگاه تربیت مدرس ملی سبک زندگی اسلامی- ایرانی با استفاده از ظرفیت بسیجیان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۲۳

مشاور معاون و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه هدف از برگزاری دوره مدیریت مهارت و دانش رفتار (امید) را ایجاد شبکه تعاون اجتماعی و ترویج خوبی ها در جامعه دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، اولین دوره کارگاه مدرس ملی سبک زندگی اسلامی - ایرانی، مبتنی بر دوره های مدیریت مهارت و دانش رفتار (دوره های امید) با استفاده از ظرفیت بسیجیان، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 23 و 24 دی ماه 1399، با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شهید بهشتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه برگزار گردید.

مشاور معاون و مدیرکل امور زنان و خانواده معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه، در ابتدای کارگاه به تبیین ویژگی های دوره مدیریت مهارت و دانش رفتار برای مدرسان منتخب (19 استان کشور) پرداخت و افزود: آموزش های کلامی جزو آموزش هایی است که کلیه آموزش ها را در بر گرفته و هدف آن، رفع نمودن مشکلات است که بخش اعظم آن فراموش شدنی است و هزینه زیادی دارد و فایده و اثربخشی آن کوتاه مدت می باشد.

زنگانه، جنس آموزشهای دوره های امید را پایدارتر دانست و خاطرنشان کرد: این آموزش ها به افراد کمک می کند تا دانسته های خود را مورد بحث قرارداده و با چالش کشیدن آن، دانش و دانایی خود را دسته بندی کنند، تا در زمانی که به آن نیاز دارند مورد استفاده قرار دهند.

وی؛ گروهی بودن، مسئولیت پذیری، معلم بودن، آموزشی بودن، قابلیت برگزاری در هرجا و مکان (عدم محدودیت فضا و مکان) را از جمله ویژگی های این دوره برشمرد و گفت: این دوره می آموزد که انسان در بهترین شکل و تقویم آفریده شده تا در زمانهای مختلف اطلاعاتی را فرا می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز