خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۴۹۷

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی رحلت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی بنیانگذار و رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در این پیام تسلیت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال روحانی گرانقدر؛آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی بنیانگذار و رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ،عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاسف و تالم خاطر این جانب شد.

آن عالم فقید از جمله صاحب‌نظران جامعه علمی کشور در زمینه تفسیر موضوعی قرآن کریم و فلسفه اسلامی بودند و همواره نقش بسزایی در آموزش و تربیت طلاب علوم دینی داشتند.

ایشان در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف همواره منشا آثار و برکات زیادی بودند و تا آخرین لحظه عمر دست از مجاهدت در راه علم و حکمت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران برنداشتند.

این جانب فقدان این روحانی معزز را به مقام معظم رهبری، جامعه بزرگ روحانیت و بازماندگان محترم ایشان‌ تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز