خبرگزاری کار ایران

پاسخگویی به انتظارات رهبری را اولویت جدی می‌دانیم/ تاکید بر ساماندهی موتورسیکلت سواران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۲۷۸

فرمانده ناجا با بیان اینکه پاسخگویی به انتظارات رهبری را اولویت جدی می‌دانیم، گفت: امروز «مدافعان نظم و امنیت» دوشادوش «مدافعان سلامت» در راستای صیانت از سلامت جامعه پای کار هستند و در خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین اشتری» در جمع‌بندی سخنان خود در «شور عمومی فرماندهی» که به صورت ویدئوکنفرانسی در سالن فجر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: پاسخگویی به انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را اولویت دارترین رویکرد می‌دانیم؛ معظم له بر ارتقاء اشراف اطلاعاتی، مقابله با ناامن کنندگان جامعه، تلاش برای کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان، ارائه مطلوب‌ترین خدمات به مردم، رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان تاکید ویژه‌ای دارند و ما نیز مبنا و محور اولویت‌های ماموریتی‌مان را پاسخگویی به انتظارات و دغدغه‌های فرماندهی معظم کل قوا قرار داده ایم. 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید خداوند را به واسطه وجود پربرکت رهبری فرزانه شکرگزار باشیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری به واقع دلسوز مردم و همه نیروهای مسلح از جمله نیروهای پلیس هستند و همواره بر لزوم تعریف سازوکاری در راستای ارتقاء آرامش و امنیت مردم تاکید و توصیه دارند. 

وی با بیان اینکه رویکرد پلیس اقتدار توأم با رأفت و مهربانی است، مطرح کرد: در برابر هنجار و قانون شکنان با اقتدار ظاهر می‌شویم و به کسانی که به پلیس پناه می‌آورند نیز با رأفت و مهربانی خدمت می‌کنیم و این خدمت را توفیق بزرگ می‌دانیم. 

سردار اشتری در ادامه با تشریح ماموریت‌های اولویت دار نیروی انتظامی، بر لزوم «ساماندهی موتورسیکلت سواران» تاکید کرد و گفت: اجرای طرح‌هایی چون ناظر، با قوت و قدرت ادامه دارد؛ برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان علاوه بر اینکه از وظایف ذاتی و قانونی پلیس است، مطالبه جدی مردم نیز می‌باشد؛ مردم از پلیس توقع دارند که در مقابل قانون شکنان، هنجارشکنان، متعددیان به حقوق دیگران، با اقتدار و بدون اغماض ظاهر شود. 

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه خطاب به فرماندهان، مدیران و مسئولان تاکید کرد: با نیروهای زیرمجموعه خود رفتار و منشی «پدرانه» و «برادرانه» داشته، برای صبحت‌های آنان گوش شنوا داشته و مدام پیگیر احوالات و اموراتشان باشید. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی خود، ماموریت‌هایی را نیز در میدان مقابله با ویروس منحوس کرونا عملیاتی می‌کنیم، در چنین شرایطی بر صیانت از سلامت سبزپوشان ناجا تاکید دارم و فرماندهان موظفند که بر اجرای ماموریت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت ویژه‌ای داشته باشند. 

وی با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی ماموریت‌هایمان را تعطیل نمی‌کنیم، ادامه داد: امروز «مدافعان نظم و امنیت» دوشادوش «مدافعان سلامت» در راستای صیانت از سلامت جامعه پای کار هستند و در خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند. بنابراین در چنین شرایطی و در جریان ماموریت‌ها ممکن است که نیروهای پلیس نیز به ویروس کرونا مبتلا شوند، به صورت ویژه تاکید دارم در صورتی که نیرویی مبتلا شد حتما به امورات درمانی و معیشتی وی و خانواده‌اش توجه کنید. 

سردار اشتری ادامه داد: در چنین شرایطی لازم است که از یکدیگر حمایت کنیم بنابراین در راستای لبیک به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شایسته است که اجرای طرح رزمایش «همدلی مومنانه» تداوم داشته باشد، هر چند که باید بگویم خوشبختانه نیروهای پلیس با تهیه بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی در این طرح معنوی مشارکت داشته‌اند و ان شاء الله این روند ادامه دارد. 

وی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم رسیدگی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بازنشستگان، متوفیان و… تاکید کرد. 

گفتنی است، پیش از سخنان سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی، برخی از معاونان ستادی و روسای پلیس‌های تخصصی گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند. 

به گزارش سایت پلیس، همچنین سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا تدابیری در خصوص برخی موضوعات ماموریتی خاص تبیین و ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز