خبرگزاری کار ایران

پورصادقی مطرح کرد:

توانایی رویارویی با هر تیمی را داریم/ شرایط روحی بالایی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۴۰

بازیکن تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: خوشبختانه تیم ما شکل بسیار خوبی به خود گرفته و در حال حاضر توانایی مقابله با هر تیمی را دارد.

پیمان پورصادقی بازیکن تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار دوستانه مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما شکل بسیار خوبی به خود گرفته و در حال حاضر توانایی مقابله با هر تیم و بازیکنی را دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان حاضر در زمین با تمام توان خود تلاش می‌کنند، افزود: سپاهان با تمامی مهره‌های خود در دیدار مقابل ما حاضر شد، اما با آنالیزی که کادرفنی تیم انجام داده بود توانستیم نتیجه و مسابقه را کنترل کنیم.

پورصادقی در رابطه با گلی که وارد دروازه تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی کرد، گفت: گلی که در دیدار برابر سپاهان به ثمر رسید حاصل یک کار تیمی و تمرین شده بود.

مهاجم تیم ۹۰ اورمیه در ادامه با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم تصریح کرد: بازیکنان تیم در حال حاضر از شرایط روحی بسیار مناسبی برخوردار بوده و آماده آن هستند تا نتایج درخشان خود را با پیروزی بر سرخپوشان پاکدشت ادامه دهند.

پیمان پورصادقی در پایان این گفت‌وگو از زحمات کادر مدیریتی و فنی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز