خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌نژاد در شورای برنامه‌ریزی گیلان خبر داد:

خمام به شهرستان و پیربازار به شهر تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۲۱

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خمام به شهرستان و پیربازار به شهر تبدیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد لحظاتی پیش در شورای برنامه‌ریزی استان گیلان که به ریاست ارسلان زارع، سرپرست استانداری گیلان با حضور فرمانداران سراسر استان برگزار شد، گفت: سالاری ۴۰ کمیته تخصصی شکل داده بود که نظرات تخصصی در کمیته‌ها بررسی و در شورای برنامه ریزی مطرح می‌شد که ارزشمند بود.
 
وی افزود: کمیته ها به عنوان اهرم شورای برنامه ریزی استان بازسازی شده و نقطه نظرات تخصصی آنان در شورای برنامه ریزی استان لحاظ شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: سهم رشت دربودجه رشد کرده است در سال گذشته،اما شهرستان رشت نیاز به اعتبارات بیشتری دارد که عدم وجود آب شرب درشالکوی رشت جنب فرودگاه از جمله این موارد است.

وی افزود: امسال در بودجه حدود ۷۰ میلیارد تومان به سرجمع دستگاه‌های استانی برای شهرستان رشت افزایش اعتبار دادیم.

وی افزود: از سه درصد نفت و گاز به شهرستان رشت که مناطق محرومی نیز دارد که نیاز به تخصیص اعتبار از این حوزه دارد.

کوچکی نژاد بیان کرد: شش هزار میلیارد تومان اعتبار قیر سال ۹۷ را باید دستگاه های مربوط گزارش دهند که جذب گردید یا خیر.

وی افزود: امسال سال سخت اقتصادی است و امیدواریم حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سال جدید برای گیلان تخصیص خوبی داشته باشد.

وی افزود: با اعلام خبر معاون پارلمانی رئیس جمهور شهرستان شدن خمام تصویب شد که این مهم برای شهرستان‌ارزشمند است که همچنین پیربازار نیز بر اساس‌مصوبه‌ای که در حال تصویب است به شهر تبدیل خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز