خبرگزاری کار ایران

پارک آبی کیش

تفریح در پارک آبی اوشن کیش

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۷۱۱

کیش جزیره‌ای مرواریدی که نام آن به عنوان یکی از بهترین و زیباترین جزایر ایران برای همگان آشناست. تفریحات و زیبایی‌هایی که کیش در خود جای داده از جمله مهم‌ترین دلایل معروفیت آن به شمار می‌رود و هرساله خیل عظیمی از مردم ایران و خارجیان آن را به عنوان هدف مسافرتی و گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

سواحل متعدد و همچنین سازه‌های مدرن کیش به جذابیت هرچه تمام‌تر این جزیره افزوده‌اند. اما قبل از سفر به این جزیره رویایی بهتر است با مواردی آشنایی داشته باشید تا در طول سفر دچار هیچ گونه سردرگمی نشوید. یکی از مهم‌ترین آنها آشنایی با تفریحات کیش است که بی‌شک پارک آبی کیش به عنوان یکی از بهترین‌های لیست تفریحات خواهد بود. پارک آبی اوشن کیش یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی ایران و خاورمیانه است که با فضایی روباز حس جدیدی را به شما خواهد داد. از آن‌ جا که انتخاب مهیج‌ترین جذابیت‌های گردشگری در هر سفر یکی از دغدغه‌های مهم مسافران بعد از خرید بلیط هواپیما و یا محل اقامت است، در این مطلب قصد داریم پارک آبی کیش که یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های کیش است را به شما معرفی کنیم. در ادامه توضیحات کامل‌تری از این قبیل ارائه کرده‌ایم:

تفریح در پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن واقع در یکی از معروف‌ترین جزایر ایران یعنی کیش است که با فضایی باز و هیجان‌ انگیز آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران است. تفریحات آبی طرفداران بسیاری در سراسر نقاط جهان دارد که پارک آبی اوشن می‌تواند یکی از بهترین‌ها برایتان باشد. تفریح در پارک آبی اوشن کیش به قدری برایتان لذت بخش خواهد بود که خاطره آن تا سالیان سال از ذهنتان پاک نخواهد شد. این پارک آبی در سال 1396 افتتاح شده و از استانداردترین وسایل برای ساخت آن استفاده شده است. تم ساخت پارک آبی کیش از داستان راز قلعه خورشید برداشته شده و به همین دلیل اوقاتی که در داخل پارک آبی قرار دارید حس داستانی خاص به شما القا خواهد شد. این پارک آبی در مساحتی بالغ بر 5.5 هکتار ساخته شده و به صورت روزانه قابلیت پذیرش 3300 نفر را دارد.

ویژگی‌های پارک آبی کیش

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پارک آبی اوشن کیش، متناسب بودن آن با انواع سلیقه‌ها است به گونه‌ای که هر فردی با هر سنی که دارد می‌تواند در بخش مربوط به خود مشغول تفریح و خوشگذرانی شود. این پارک آبی از منظر ارائه خدمات و کیفیت بالا به عنوان بهترین پارک آبی در ایران شناخته می‌شود و به همین دلیل بسیاری از مردم به منظور تفریح و خوشگذرانی در این پارک به کیش سفر می‌کنند. هتل‌های شایان و میراژ در نزدیکی این پارک آبی قرار گرفته‌اند و در صورتی که به قصد تفریح در این پارک به کیش سفر می‌کنید می‌توانید اقدام به رزرو هتل‌های نزدیک آن کنید. برای رزرو این هتل‌ها و یا بلیط هواپیما به مقصد کیش اینجا کلیک کنید.

دسترسی به پارک آبی کیش

یکی از مهم‌ترین موارد حائز اهمیت، موقعیت و دسترسی پارک به سایر بخش‌های گردشگری و اقامتی کیش خواهد بود. پارک آبی اوشن در حاشیه ساحل قرار گرفته و به همین دلیل از شهر کیش فاصله‌ای یک ربعه دارد. اما نگران دسترسی به این پارک نباشید چرا که می‌توانید به سهولت در ایستگاه‌های مخصوصی که برای پارک آبی در نظر گرفته شده است منتظر باشید تا اتوبوس‌های مخصوص شما را به پارک آبی برسانند.

تفریح در پارک آبی اوشن کیش

سانس‌های پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن سانس‌های متغیری دارد و نمی‌توان زمان دقیقی برای آن در نظر گرفت. به همین دلیل برای اطلاع از سانس‌های آن بهتر است به وب سایت رسمی پارک آبی اوشن مراجعه کنید. این پارک آبی به غیر از روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر باز خواهد بود و البته یک روز در میان سانس بین آقایان و خانم‌ها جابه‌جا می‌شود.

 سانس خرید بلیط بانوان به صورت زیر خواهد بود:

شنبه: از ساعت 10 تا 15:30 ( از ساعت 13 پذیرش پایان می‌یابد)

دوشنبه: از ساعت 10 تا 16:30 ( از ساعت 13:45 پذیرش پایان می‌یابد)، از ساعت 14 الی 19 (از ساعت 16:30 پذیرش پایان می‌یابد)

سه شنبه: از ساعت 16 تا 21:30 ( از ساعت 19 پذیرش پایان می‌یابد)

پنجشنبه: از ساعت 10 تا 16:40 ( از ساعت 13:45 پذیرش پایان می‌یابد)، از ساعت 14 الی 19 ( از ساعت 16:30 پذیرش پایان می‌یابد)

سانس خرید بلیط آقایان به صورت زیر خواهد بود:

شنبه: از ساعت 16 تا 21:30( از ساعت 19 پذیرش پایان می‌یابد)

سه شنبه: از ساعت 10 تا 15:30 ( از ساعت 13 پذیرش پایان می‌یابد)

چهارشنبه: از ساعت 10 تا 16:30 ( از ساعت 13:45 پذیرش پایان می‌یابد)، از ساعت 14 تا 19 ( از ساعت 16:30 پذیرش پایان می‌یابد)

جمعه: از ساعت 10 تا 16:30 ( از ساعت 13:45 پذیرش پایان می‌یابد)، از ساعت 14 الی 19 ( از ساعت 16:30 پذیرش پایان می‌یابد)

 

تجهیزات پارک آبی اوشن

پارک آبی کیش با بهره‌گیری از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات بازی، رضایت همگان را نسبت به خود جلب نموده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پارک آبی اوشن، استاندارد بودن وسیله‌های استفاده شده در آن است و به همین دلیل هیچگونه نگرانی نداشته و می‌توانید نهایت لذت را از گشت و گذار و تفریحات آن ببرید. این پارک آبی به دست شرکت کانادایی که به عنوان معتبرترین تامین کننده وسیله‌های بازی در سراسر جهان شناخته می‌شود ساخته شده است و البته مقداری از تجهیزات آن نیز به صورت مستقیم از بلژیک خریداری شده است.

تفریح در پارک آبی اوشن کیش

رایدهای پارک آبی اوشن

در پارک آبی کیش 12 رایدهای مختلفی در نظر گرفته شده است که این راید ها به ترتیب زیر هستند:

1- پیچالوپ

2- آدرنالین

3- برکو (مخصوص کودکان)

4- سونامی

5- موجاب

6- رالی راید

7- مارپیچ

8- چالاب

9- راشین ریور

10- آناکوندا

11- دیگل

12- گرداب

علاوه بر امکانات بازی فوق العاده‌ای که در پارک آبی کیش قرار داده شده است می‌توانید از امکانات دیگری نظیر رستوران نیز بهره‌مند شوید. در رستوران پارک آبی امکان سرو انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که خرید در داخل پارک آبی به وسیله مچ بند امکان پذیر است و به همین دلیل قبل از وارد شدن بهتر است مچ ‌بند خود را شارژ کنید. 

ما در این مطلب سعی کردیم تا پارک آبی اوشن که یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های کیش است را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورتی که می‌خواهید از به روزترین لیست قیمت های تور کیش اطلاع پیدا کنید اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز