خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در دیوان محاسبات:

خلع ید از مالک هفت تپه کلید خورد/ تخلفات محرز است

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۹۹۳

سعید بیت عفری از رای دیوان محاسبات برای خلع ید از مالک هفت‌تپه و تخلفات صورت گرفته، سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید بیت عفری (معاون فنی و حسابرسی  امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات) در ارتباط با رای دیوان عدالت مبنی بر لزوم خلع ید از مالک هفت‌تپه در گفتگو با سیما گفت: گزارش دیوان محاسبات بر مبنای تخلفات صورت گرفته در واگذاری هفت تپه و بعد از واگذاری تنظیم شده و رای بر همین مبنا صادر شده است.

او تخلفات مالک هفت‌تپه را برشمرد: عدم رفع تعهدات ارزی، عدم بازپرداخت بدهی سازمان گسترش و نوسازی، عدم پایبندی به قرارداد، پایین آمدن سطح تولید و سوق دادن شرکت به اهداف خارج از اهداف تعیین شده.

بیت عفری با بیان اینکه در سیاست‌های ابلاغی اصل 44 بر رقابت‌پذیری در اقتصاد و بهبود ساختار تاکید شده، ادامه داد: اگر به تعهدات عمل نشود، سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی امر باید واگذاری را فسخ کرده و بنگاه را به دولت برگرداند.

او در ارتباط با اقدامات صورت گرفته، گفت: به وزارت امور اقتصاد و دارایی اعلام شده و سازمان خصوصی‌سازی نیز در جریان است؛ این نهادها باید مراحل قانونی خلع ید را انجام دهند.

وی تاکید می‌کند: تا استیفای کامل حقوق بیت‌المال به کار خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز