خبرگزاری کار ایران

هزار و۵۰۰ نفر از بانوان شاغل خراسان جنوبی بیمه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۵۵۲

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از بیمه کردن هزار و ۵۰۰ نفر از شاغلان طرح مشاغل خانگی و زنان خانوار این استان در صندوق بیمه اجتماعی خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط ‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، نفیسه نخعی در دیدار با علیرضا اسدی مدیر صندوق در استان، تفکر سنتی برخی زنان خراسان جنوبی را علت استقبال کم آنان به بیمه دانست و گفت: اغلب زنان این استان درآمد یا سرمایه‌گذاری مستقل از شوهر برای خود متصور نیستند و این بنیاد خانواده را قوی می‌کند.

او در ادامه نسبت به تلاش برای بیمه شدن هزار و ۵۰۰ نفر از شاغلان در طرح مشاغل خانگی این استان در صندوق قول مساعد داد و در ادامه نیز، آمادگی خود را جهت همکاری در برگزاری ستادهای راهبردی شهرستانی و گردهمایی‌های دهیاران اعلام کرد.

نخعی ضمن تبریک انتصاب علیرضا اسدی به عنوان مدیر جدید صندوق در استان گفت: طرح خوشه‌های صنایع دستی نقش بسیار مهمی در اقتصاد بانوان خراسان جنوبی به خصوص روستاها دارد و نمادی از همت و توانمندی زنان استان است.

در ادامه این دیدار، اسدی ضمن ارائه گزارشاتی از صندوق در استان و کارگزاری‌ها، خواستار تعامل بیشتر فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان و استفاده از فرصت‌های ایجاد شده در تجمعات و گردهمایی‌های شوراها و دهیاران برای اطلاع‌رسانی مزایای بیمه به جامعه هدف شد.

او افزود: فقط ۱۰ درصد بیمه شدگان استان را بانوان تشکیل می‌دهد، بنابراین از فرمانداری تقاضا داریم تا در همایش‌ها، مزایا و خدمات این صندوق را به جامعه هدف معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز