خبرگزاری کار ایران

تجمع آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی مقابل مجلس/ خواهان لغو آزمون جذب هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۴۶۸

صبح امروز آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۱۸ خرداد ماه ) صدها نفر از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی از سراسر کشور به تهران آمدند و مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با یادآوری اینکه پیشتر آنها تجمعات مشابهی را در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای مرتبط برپا کرده‌اند، افزودند: آن زمان تعدادی از نمایندگان مجلس و مدیران نهادهای بخش دولتی قول پیگیری مطالباتمان را دادند که پس از گذشت چندین سال این وعده‌ها هنوز عملی نشده است.

یکی از حاضران در تجمع امروز با بیان اینکه خواستار لغو آزمون جذب استخدامی دانشگاه فرهنگیان هستیم،  افزود: از سال گذشته از ما خواسته شده برای ادامه همکاری در آزمون دانشگاه فرهنگیان شرکت کنیم و در صورت عدم قبولی باید به همکاری خود با آموزش و پروزش خاتمه دهیم.

این آموزشیار نهضت سوادآموزی با بیان اینکه باید تبعیض میان آنها و گروه‌های دیگری همانند سربازمعلمان، مربیان پیش‌دبستانی‌ها و همکاران خریدخدمتی برچیده شود، افزود: این آزمون برای گروه‌های بالا حذف شده است.

وی با بیان اینکه بارها مشکلات و مطالباتمان را به نمایندگان مجلس و سایر مسئولان انتقال داده‌ایم اما به نتیجه نرسیده‌ایم، در تشریح مشکلات خود و همکارانش گفت: برخی از ما سالهاست (حدودا ۱۰ سال) به کار تدریس اشتغال داریم. همچنین تعدادی از آموزشیاران به‌صورت حق‌التدریسی در مدارس مشغول به کار هستند، با این حال از سال گذشته از ما خواسته شد برای ادامه همکاری در آزمون دانشگاه فرهنگیان شرکت کنیم.

این آموزشیار نهضت سوادآموزی با تاکید بر اینکه ما خواستار برچیده شدن آزمون و ورود به دانشگاه فرهنگیان هستیم، ادامه داد: آموزش وپررش نباید درباره آموزش‌دهندگان خود تبعیض روا بدارد؛ آموزش‌دهندگان نهضت سالها با کمترین دستمزد در مناطق دورافتاده و روستایی کشور کار کرده‌اند و استحقاق توجه بیشتر را دارند.

او گفت: باتوجه به موارد یاد شده فوق از نماینده‌های مجلس یازدهم که اخیرا فعالیت خود را در مجلس آغاز کرده‌اند، خواهشمندیم طرحی را مصوب کنند تا ما نیروهای نهضتی نیز همانند سایر گروه‌ها بدون آزمون شرایط استخدام داشته باشیم و عدالت برای همه نیروها به‌طور یکسان اجرا شود.

تجمع آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی مقابل مجلس/ خواهان لغو آزمون جذب هستیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز