خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگزاران مخابرات روستایی خوزستان مقابل اداره کار/ خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی و همسان‌سازی حقوق هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۸۶۸

صبح امروز جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی استان خوزستان با تجمع مقابل اداره کار این استان، خواستار بهبود وضعیت معیشتی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جمعی  از کارگزاران مخابرات روستایی استان خوزستان با تجمع مقابل اداره کار استان، خواستار توجه به وضعیت شغلی و معیشتی خود شدند.

حاضران در این تجمع، با بیان اینکه از اداره کار درخواست داریم به مطالبات جدی ما رسیدگی کند، خواسته‌های خود را اینگونه مطرح می‌کنند:

اجرای طرح طبقه‌بندی طبق بخشنامه تایید شده دیوان عدالت اداری و آرا گرفته شده از مراجع حل اختلافات اداره کار.

     همسان‌سازی حقوق و دادن رفاهیات برابر دیگر پرسنل طبق عرف کارگاه برابر قانون کار؛ باتوجه به اینکه در قانون کارگزاران و پرسنل دایم با یک کد کارگاهی بیمه واریز میشود و یکسان هستیم پس باید طبق عرف کارگاه تمام مزایای قانونی برخوردار  باشیم.                    

صدور  احکام کارگزینی با توجه به اینکه کارگزاران، قرارداد دایم شده‌اند و قرار گرفتن آنها برابر دیگر پرسنل در چارت سازمانی.                

به‌روز شدن تمامی معوقات بیمه همکاران با توجه به اینکه بعد از ۸۸ مخابرات خصوصی شده و مکلف است تمامی مبالغ بیمه سهم کارگر و کارفرما برعهده مخابرات است که متاسفانه خیلی از همکاران معوقات بیمه‌ایی دارند که باید از سوی مخابرات واریز شود تا برای بازنشستگی آنها مشکلی پیش نیاید.

با توجه به اینکه همکاران اکثرا در شرف بازنشستگی هستند باید ما به التفاوت مزد گروه محاسبه و هزینه بیمه را مشخص کنند و طبق گروه و مزد تعیین شده در حل اختلاف ها توسط بیمه تامین اجتمایی توسط مامورین بیمه محاسبه و اعمال شود؛ همچنین بیمه ۴ درصد سختی کار نیز باید تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز