خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکوی اراک مطرح کرد:

آیا مدیرعامل شرکت هپکوی اراک استعفا کرده است؟/ منتظر عملی شدن واگذاری به ایمیدرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۲۵۲

اخیراً خبر استعفای مدیرعامل شرکت هپکوی اراک در یک روزنامه محلی اراک منتشر شد با این‌حال روابط عمومی شرکت این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا، ابوالفضل رنجبر (نایب رئیس شورای اسلامی کار شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکوی اراک) درباره آخرین تحولات مشکلات این واحد تولیدی اظهار داشت: چندی پیش مدیرعامل هپکوی اراک در مصاحبه با روزنامه‌ای محلی استعفای خود را اعلام می‌کند. چندی بعد استعفا از سوی روابط عمومی شرکت هپکوی اراک تکذیب می‌شود. در گذشته نیز آقای ابوالفضل روغنی یک‌بار استعفای خود را در رسانه‌ها اعلام کرده بود. با این‌حال عملاً کارگران هپکو حضور ایشان را در تصمیمات و اتفاقات هپکو شاهد بودند.

وی افزود: اکنون نیز مشخص نیست که چه اتفاقی در پس این اعلام استعفا وجود داشته است و ما کارگران از این موضوع بی‌خبر هستیم و با این‌حال نگرانی‌ها در خصوص ادامه فعالیت و کار در هپکوی اراک همچنان ادامه دارد.

رنجبر تصریح کرد: امید کارگران هپکوی اراک در خصوص حل مشکلات هپکوی اراک در پی تصمیمات وزارت صمت افزایش یافته است. البته نمی‌دانیم که به مرحله عمل خواهند رسید یا نه. وزارت صمت با ورود سرپرست جدید مصوباتی در خصوص حل مشکلات هپکوی اراک از جمله واگذاری به ایمیدرو، تعیین تکلیف وضعیت سهامداری و تعیین مدیر ویژه رونق تولید و ممنوعیت واردات ماشین آلات مشابه محصولات هپکو و دیگر مصوبات بوده است. ما کارگران مدت‌ها است که منتظر اجرایی شدن همین بندها هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکوی اراک بیان کرد: این اتفاقات در پی جلساتی با ابراهیم رئیسی در ماه‌های اخیر بوده است که در پی آن موسوی رئیس دادگستری اراک نیز بازدیدی از شرکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز