خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران از احتمال واگذاری هپکو به پیمانکاران معدنی زیرمجموعه ایمیدرو/ برای خصوصی کردن هپکو هر کاری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۳۶

کارگران شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو نسبت به احتمال واگذاری این شرکت به پیمانکاران معادن زیرمجموعه ایمیدرو انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل رنجبر (نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو) درباره انتقاد کارگران هپکو نسبت به واگذاری این شرکت به پیمانکاران معدنی زیر مجموعه ایمیدرو تصریح کرد: اخیراً در جلسه‌ای با رئیس قوه قضاییه و مسئولان استانی و مدیران شرکت هپکو و نمایندگان کارگران، مشکلات هپکو و واگذاری آن به ایمیدرو مورد بررسی قرار گرفت. 

او ادامه داد: در این جلسه واگذاری هپکو به ۶ پیمانکار معدن زیرمجموعه ایمیدرو مطرح شد که موجب نگرانی کارگران است. در واقع این پیمانکاران شرکت‌های بورسی خصوصی به حساب می‌آیند که زیرمجموعه ایمیدرو هستند. 

رنجبر خاطرنشان کرد: اینکه هپکو را چند تکه کنند و به شرکت‌های معدنی بسپرند که رقیب یکدیگر هستند، قطعاً موجب آشفتگی مدیریتی در این شرکت خواهد شد. 

وی افزود: متاسفانه هر تلاشی می‌کنند تا هپکو را دولتی نکنند و مسئولیت احیا و رونق این کارخانه را به عهده نگیرند. این حد از اصرار به خصوصی‌سازی هپکو با این عجله قابل قبول نیست. راه افتادن تولید در هپکو نیاز به زمان و مدیریت کارآمد و توجه دولت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز