خبرگزاری کار ایران

کارگران کنتورسازی در انتظار پاسخ نامه‌ها/ همچنان بلاتکلیفیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۷۲۲

کارگران کنتورسازی قزوین می‌گویند: علیرغم نامه‌نگاری‌های متعدد، هنوز تکلیفمان روشن نشده و برای بازگشت به کار ما کاری صورت نداده‌اند.

کارگران کنتورسازی قزوین در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه بلاتکلیفی شغلی خود انتقاد کردند.

این کارگران که ۱۲۴ نفر از آنها پس از تعطیلات نوروز به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند، همچنان در انتظار تصمیم‌گیری مسئولان برای بازگشت به کار هستند.

این کارگران می‌گویند: نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه نوشتیم و درخواست کردیم که به وضعیت کنتورسازی رسیدگی شود اما متاسفانه تا امروز پاسخ این نامه را دریافت نکردیم؛ چند بار هم مقابل استانداری قزوین تجمع کردیم اما مسئولان به داد ما نرسیدند و همچنان بیکار و بلاتکلیفیم.

کارگران کنتورسازی قزوین ماه‌ها مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند؛ دستمزد این کارگران در سال گذشته پرداخت نشده است و از سال ۹۵ بخشی از معوقات مزدی آنها معوق شده است؛ با این حال، این کارگران که تا پایان اسفندماه در کارخانه مشغول به کار بودند، خواستار رفع مشکلات تولید و بازگشت به کار هستند و می‌گویند نباید تولید حتی برای مدت کوتاهی متوقف شود.

 در حالی ۱۲۴ کارگر  کنتورسازی را به بیمه بیکاری معرفی کرده‌اند که ۵ نفر از آنها کارگر رسمی هستند و باقی کارگران قراردادی هستند با میانگین ۱۵ سال سابقه کار.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز