خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگرانِ «چینی زرین ایران» از معرفی به بیمه بیکاری/ روابط عمومی: هفته‌های آینده همه کارگران به کار بازمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۴۸۸

کارگران چینی زرین ایران از معرفی به بیمه بیکاری انتقاد کردند؛ این درحالیست که روابط شرکت می‌گوید: به خاطر تعمیر ماشین‌آلات تعداد معدودی به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند.

کارگران چینی زرین ایران در تماس با خبرنگار ایلنا، از معرفی جمعی از همکاران خود به بیمه بیکاری انتقاد کردند.

کارگران می‌گویند: به خاطر کرونا، تعدادی از کارگران که در خطوط تولید کار می‌کردند، به علت توقف کار، بیکار و به بیمه بیکاری معرفی شدند. 

روابط عمومی شرکت چینی زرین ایران در پاسخ رسمی خود که برای ایلنا ارسال کرده آورده است: به اطلاع می‌رساند باوجود مشکلات فراوان ناشی از ویروس کرونا ازجمله رکود بازار، این شرکت نهایت تلاش خود را به عمل آورده که در وهله اول با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فاصله اجتماعی بین پرسنل و کم کردن تراکم نیروها به سلامت آنها توجه نماید و باتوجه به سرویس‌های سالانه ماشین‌آلات و تاسیسات خود که معمولا در فروردین ماه صورت می‌گیرد و امسال به خاطر رعایت مسائل بهداشتی کرونا طولانی‌تر نیز شده است، شروع تولید کلی کارخانه در سال جدید با کمی تاخیر و به تدریج آغاز شده است. بدیهی است با اتمام سرویس و نگهداری سالانه ماشین‌آلات و ادامه تکمیل ظرفیت تولید، ظرف هفته‌های آینده تمامی پرسنل به کار بازخواهند گشت و به خاطر اینکه نیروی کار حتی در مدت کوتاه دچار زیان و خسران نشوند، به تعداد معدود از فرصت بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد. 

چینی زرین ایران، یکی از کارخانجات باسابقه ظروف چینی است که دارای هزار و دویست کارگر و  در مبارکه استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز