خبرگزاری کار ایران

گوشی‌های کهنه کارگران پاسخگوی آموزش مجازی نیست/ برنامه «شاد» بسیاری از والدین را «غمگین» کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۸۴

برخی کارگران می‌گویند: ما قادر به نصب اپلیکیشن شاد برای تامین مقدمات آموزش مجازی فرزندانمان نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با بالا رفتنِ قیمت ارز، قیمت کالاهای الکترونیکی ازجمله گوشی‌های همراه هوشمند به شدت افزایش یافت. خیلی از خانواده‌های فرودست با فرسوده شدن گوشی‌های همراه خود، قادر به تعویض آنها نیستند و حالا که آموزش و پرورش، آموزش مجازی از طریق اپلیکیشن «شاد» را برای دانش‌آموزان اجباری کرده است، هستند والدینی که به دلیل قدیمی یا فرسوده بودن گوشی‌های خود نمی‌توانند این امکان را برای فرزندان خود فراهم کنند.

یک کارگر ساختمانی استان کردستان که مدت‌هاست در هر ماه، نهایتاً یک هفته کار دارد و باقی ماه را بیکار و بدون درآمد است، در این رابطه می‌گوید: من یک گوشی قدیمی دارم که روی آن «شاد» نصب نمی‌شود؛ نمی‌دانم برای فرزند محصلم، چگونه امکان آموزش مجازی فراهم کنم؛ به مغازه‌های فروش و تعمیرات گوشی همراه مراجعه کردم اما گفتند گوشی تو قدیمی است و باید عوض کنی اما وقتی قیمت‌ها را پرسیدم، دیدم با حقوق چند ماه کار هم نمی‌توانم گوشی بخرم!

به گفته او، بسیاری از کارگران که صاحب فرزند محصل هستند، در روزهای گذشته برای خرید ارزان‌ترین گوشی‌های اندروید به مغازه‌ها مراجعه کرده‌اند اما قیمت‌ها آنقدر بالاست که یک کارگر نمی‌تواند حتی ارزان‌ترین گوشی بازار را بخرد!

به گفته این کارگر، اپلیکشینِ «شاد» بسیاری از والدین کارگر را «غمگین» کرده است و آنها شرمنده فرزندانشان شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز