خبرگزاری کار ایران

زندگی دشوار آموزش‌دهنده سابق نهضت با حقوق ناچیزِ حق‌التدریسی/ آزمون جذب را لغو کنید

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۶۲۷

آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی می‌گویند: ما را همانند سایر گروه‌ها از آزمون جذب معاف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، می‌گوید معلمی حق‌التدریس هستم در تهران که با داشتن دو فرزند، با حقوق یک میلیون و دویست هزار تومانِ حق‌التدریس، زندگی را می‌گذرانم؛ تازه یک سال است که به عنوان معلم حق‌التدریس در مدارس کار می‌کنم. دوازده سال سابقه کار در نهضت سوادآموزی کشور و مدرک کارشناسی ارشد دارم. 

این معلم حق‌التدریس که سابقاً آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی بوده، مانند سایر آموزش‌دهندگان از آزمونی که قرار است برگزار شود، ناراضی‌ست و می‌گوید: تعویق آزمون کافی نیست، آن را برای ما مانند سایر گروه‌ها لغو کنند.

او می‌گوید: چگونه است سرباز معلمانی که قبل از سال ۹۲ فقط شش ماه سابقه تدریس داشته‌اند، بدون آزمون جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند اما ما آموزش‌دهندگان علیرغم سالها تدریس، باید در آزمون شرکت کنیم؟!

روز گذشته اعلام شد: باتوجه به مشکلاتی که در اثر شیوع ویروس کرونا برای پیگیری و ثبت‌نام برخی افراد ایجاد شده است و همچنین درخواست‌های متعدد داوطلبان این آزمون، سامانه ثبت‌نام در روزهای ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برای ثبت‌نام داوطلبین جدید و همچنین ویرایش اطلاعات کلیه داوطلبان بازخواهد بود. 

با این حساب، برگزاری آزمون به تعویق افتاده اما آموزش‌دهندگان می‌گویند ما سالها تدریس کرده‌ایم و با همه سختی‌ها کنار آمده‌ایم؛ اکنون با حقوق ناچیز حق‌التدریسی می‌سازیم چرا ما را بدون آزمون جذب دانشگاه فرهنگیان نمی‌کنند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز