خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی:

اگر کد رهگیری دریافت نکرده‌اید به سایت مراجعه کنید

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۳۱۱

اگر کد رهگیری دریافت نکرده‌اید با مراجعه به سایت و وارد کردن شماره ملی و شماره حساب یارانه خود، ثبت درخواست کنید.

 به گزارش ایلنا، به دنبال بروز این مشکل که افرادی به سامانه #۶۳۶۹*  پیامک فرستادند، اما کد رهگیری دریافت نکردند سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی توضیحاتی ارائه داد.

حسین میرزایی در یک برنامه زنده تلویزیونی با بیان اینکه تاکنون چهار میلیون پیامک برای متقاضیان ارسال شده شده است، اما بنا به دلایل مختلف برخی از متقاضیان هنوز پیامکی دریافت نکرده اند، عنوان کرد: در برخی از موارد حتی تا پنج مرتبه ارسال مجدد پیامک داشتیم، اما بعد از تماس متوجه شدیم که تلفن همراه فرد خاموش است؛ حال برای رفع دغدغه مردم از همین امروز صبح افرادی که درخواست خود را در سامانه  #۶۳۶۹* ثبت کردند، ولی پیامک حاوی کد رهگیری را دریافت نکردند می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره حسابی که در سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شده و به این حساب یارانه واریز می‌شود، در سایت hemayat.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

او در مورد کسانی که یارانه نقدی نمی‌گیرند و مشمول کمک معیشتی نیز نشده‌اند، اما متقاضی دریافت این کمک هستند، گفت: افرادی که مشمول هر دو حمایت دولت یعنی یارانه نقدی و کمک معیشتی نبودند از اول دی می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کنند. البته درباره این موضوع در اطلاعیه های بعدی توضیح بیشتری داده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز