خبرگزاری کار ایران

حضور ایران در اجلاس جهانی تامین اجتماعی در بروکسل

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۵۳

اجلاس جهانی تامین اجتماعی در بروکسل در حال برگزاری است. موضوع اصلی مورد بررسی در این اجلاس محافظت از مردم در دنیای درحال تغییر است و در جلسات تخصصی که در دوره برگزاری اجلاس تشکیل می‌شود؛ تاثیر تحولات سریع تکنولوژیکی، جمعیتی و اقتصادی بر خدمات سازمان‌های تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، در این اجلاس سی و سومین مجمع عمومی اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی(ISSA)، سی و هشتمین جلسه شورای ایسا و همچنین انتخابات رئیس و اعضای کمیسیون‌های این نهاد بین المللی برگزار می‌شود.

  مصطفی سالاری (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) روز پنج‌شنبه در این اجلاس و جلسه تخصصی پوشش فراگیر تامین اجتماعی برای جوامع رو به تحول سخنرانی خواهد داشت.

این اجلاس بزرگترین و مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تامین اجتماعی است که با مشارکت نمایندگان نهادهای ارائه دهنده خدمات بیمه اجتماعی از جمله وزیران، مدیر عاملان و مدیران ارشد از بیش از ۱۵۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی وابسته به سازمان بین المللی کار و سازمان ملل متحد است که ۲۰۰ سازمان تأمین اجتماعی از کشورهای مختلف عضو این اتحادیه هستند. سازمان تامین اجتماعی یکی از اعضای فعال و اثرگذار اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی و عضو هیأت رئیسه این اتحادیه است.

حضور فعال و موثر نمایندگان کشورمان در این اتحادیه بین المللی نشان دهنده اهمیت و جایگاه بالای ایران در منطقه و جهان است. این اجلاس بین‌المللی همچنین فرصتی برای همفکری و تبادل تجربیات با نمایندگان سازمان‌های ارائه دهنده خدمات بیمه اجتماعی در سایر کشورها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز