خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ی رئیس شورای عالی تشکل‌های کارگری مخابرات مطرح شد؛

قانون‌گریزی‌هایی که مخابراتی‌ها را می‌آزارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۶۳۷

رئیس شورای عالی تشکل‌های کارگری مخابرات در نامه به رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار استمداد مجدد برای ملزم نمودن کارفرما برای اجرای قوانین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس شورای عالی  هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران در نامه به رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره ملزم  نمودن کارفرما به اجرای قوانین و استرداد حقوق قانونی و مصرح کارکنان و بازنشستگان مخابرات طلب استمداد کرد.

 رضا پایست در نامه خود به سلمان خدادی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسون اجتماعی مجلس، با اشاره به نامه‌های ۲۸ آذر ماه سال گذشته و ۱۷ اردیبشهت سال جاری خود به این کمیسیون درباره مسایل و مشکلات کارکنان شرکت مخابرات؛ تصریح کرده که مشکلات موجود در اثر عدم اجرای قوانین و مقررات در زمینه‌های مختلف از سوی کارفرما و مدیران شرکت مخابرات ایجاد شده است.

نماینده عالی جامعه کارگری مخابرات کشور مجددا از رئیس واعضای محترم کمیسیون  اجتماعی برای ملزم نمودن کارفرما در مورد اجرای قوانین و استرداد حقوق قانونی مصرح کارکنان اعم از شاغلان رسمی، شاغلان قراردادی و بازنشستگان طلب استمداد کرده و از رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تقاضا کرده با توجه ویژه خود موجبات احقاق حقوق پرسنل مخابرات را فراهم آورد تا طعم خوش اجرای عدالت از سوی نمایندگان ملت شرینی بخش کام کارکنان خدوم مخابرات و موجب دلگرمی آنان گردد.

رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات، تخلفات صورت گرفته را این گونه بر شمرده است:

۱-عدم اجرای بند ۶ مصوبه مورخ ۱۳۸۵/۱۲/۰۸هیات وزیران 

۲-عدم اجرای آئین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب ۸۹

۳-عدم اقدام در مورد تغییر صندوق بازنشستگی کارکنان بر اساس بند دال ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری 

۴-عدم اجرای کامل طرح طبقه بندی کارکنان رسمی و رفع تبعیض آشکار در مورد اجرای طرح برای مدیران ارشد

۵-عدم اجرای طرح طبقه بندی پرسنل پیمانکاری 

۶- عدم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به رسمی علیرغم تعهد شرکت در این مورد 

۷-عدم اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز