خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات شورای مرکزی و هیئت‌مدیره «شبکه ملی سازمانهای مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت جسمی-حرکتی ایران»

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۴۲۲

اساسنامه «شبکه ملی سازمانهای مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت جسمی-حرکتی ایران» منتشر شد.

به گزارش خبرنگارایلنا، اساسنامه اولین «شبکه ملی سازمان‌های مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت جسمی-حرکتی ایران» در ۳ فصل، ۴۶ ماده و ۴۳ تبصره در تاریخ نهم شهریور ۹۸ به تصویب هیئت موسس این شبکه رسیده است. 

همچنین این اساسنامه به رویت کارشناسان وزارت کشور رسیده و ایرادات آن مرتغع شده است.

انتخابات شورای مرکزی و هیئت‌مدیره «شبکه ملی سازمان‌های مردم‌نهاد افراد دارای معلولیت جسمی-حرکتی ایران» چهارشنبه آتی با حضور ۵۸ سازمان مردم‌نهاد از سراسر کشور در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است شبکه ملی معلولان جسمی حرکتی با اعلام فراخوان و دعوت از تمام تشکل‌های فعال کشور در حوزه معلولان جسمی و حرکتی به زودی انتخابات این شبکه را برگزار خواهد کرد.

 ششمین نشست تخصصی بررسی اساسنامه اولین شبکه‌های معلولان جسمی‌حرکتی با حضور محمودکاری، مدیرعامل انجمن ندای معلولین ایران، اصغرشیرزادی، مدیرعامل انجمن تخصصی معلولین، حامد رزازی، مدیرعامل انجمن توانا آمل، بهروز مروتی، مدیر کمپین پیگیری قانون جامع حمایت از معلولان، سیداکبرحسینی، عضو هیأت مدیره کانون توانا، مرضیه کریمی، مدیر روابط عمومی کانون توانا و رقیه بابایی، سردبیر پیک‌توانا در دفتر مرکزی گروه بهداشتی فیروز برگزار شد.

برای دریافت اساسنامه فایل زیر را ببینید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز