خبرگزاری کار ایران

کارگران گروه ملی فولاد اهواز برای روز ششم در مقابل استانداری تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۹۶

کارگران گروه ملی فولاد اهواز، در اعتراض به عدم پرداخت ۴ ماه معوقات مزدی‌شان و تامین نشدن مواد اولیه لازم جهت راه‌اندازی دوباره فعالیت شرکت، در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۶ شهریور ماه)، گروه ملی فولاد اهواز در روز ششم تجمعاتشان در مقابل استانداری خوزستان با شعارهای «می‌ایستیم، می‌میریم، حقمون رو می‌گیریم» پس از تجمع دست به راهپیمایی زدند.

به گفته‌ی کارگران، این تجمعات با هدف پیگیری معوقات مالی ۴ماهه و نبود مواد اولیه برای ادامه‌ی کار کارخانه برگزار می‌شود.

آنها می‌گویند: گروه ملی فولاد اهواز ازجمله شرکت‌های احداث شده توسط گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا در اهواز بوده است. بعد از تشکیل پرونده قضایی برای متهم پرونده، مدیریت این واحد صنعتی که در گذشته با نظارت دستگاه قضایی اداره می‌شد، به بخش خصوصی محول شده است.

 طبق اظهارات کارگران این کارخانه، کارفرمای جدید توانایی مالی لازم را برای پرداخت دستمزد کارگران ندارد و طی این مدت به دلیل بی‌توجهی مسئولان، روز به روز بر مشکلات این واحد صنعتی بزرگ افزوده شده است و وعده‌های داده شده ازسوی مسئولان هم، تاکنون راه به جایی نبرده است.

بنا بر صحبت‌های معترضان، این مشکلات در حالی ادامه دارد که کارگران این شرکت بارها در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان در پرداخت معوقات مزدی‌شان مقابل نهادهای مختلف دولتی همانند استانداری استان خوزستان تجمع کرده‌اند.

گفتنی است برخی از کارگران در ماه‌های گذشته بابت اعتراضاتشان دستگیر و بازداشت شدند.

این در حالی‌ست که پیش‌‌تر کسری غفوری (مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولادایران) در گفتگو با ایلنا، از حل مشکل به دلیل نبود مواد اولیه تا ۶ شهریور ماه خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز