خبرگزاری کار ایران

نیروهای اورژانس اجتماعی مطرح کردند؛

تا زمانی که با پیمانکاران کار می‌کنیم هیچ امیدی به بهبود اوضاع نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۵۳۰

مدت‌ها منتظر به نتیجه رسیدنِ طرحِ ساماندهیِ استخدام کارکنان دولت بودیم که ظاهرا سرنوشت این طرح هنوز مشخص نیست. شاید اگر این طرح تصویب شود و تبدیل وضعیت شویم وضعیت دریافتی‌هایمان تغییر کند.

نیروهای شرکتی اورژانس اجتماعی در تماس با خبرنگار ایلنا، از احتمالِ تکرارِ اتفاقات سال گذشته و تاخیر در پرداخت حقوق خود ابراز نگرانی کردند. 

آن‌ها می‌گویند: هر سال نزدیک خردادماه برای تعیین شرکت پیمانکار، مناقصه برگزار می‌شود و این جریانِ برگزاریِ مناقصه باعث می‌شود پرداخت حقوق‌ها چند ماه به تعویق بیفتد. 

به گفته‌ی این نیروها؛ سال گذشته نیروها بعد از گرفتنِ حقوق فرودین ماه، دو ماه حقوق نگرفتند و بعد نزدیک تیرماه با آن‌ها تسویه حساب شد. 

نیروهای شرکتی اورژانس اجتماعی می‌گویند: ما نگرانیم که مثل پارسال حقوق‌ها باز با تعویق پرداخت شود به همین دلیل از مسئولین بهزیستی می‌خواهیم حواسشان به نیروهای شرکتی اورژانس اجتماعی باشد. 

این نیروها همچنین با انتقاد از اینکه هرکس با هر سابقه و تحصیلاتی به عنوان نیروی شرکتی اورژانس اجتماعی استخدام می‌شود، حداقل حقوق را می‌گیرد، گفت: گرفتنِ حداقل حقوق برای کسانی که سال‌ها تجربه‌ی کار و مدرک فوق لیسانس و دکتری دارند آن هم برای انجام کاری مثل مددکاری اورژانس اجتماعی ناعادلانه است. 

نیروهای شرکتی اورژانس اجتماعی می‌گویند: چرا باید اضافه کار، حق شیفت و سختی کار نداشته باشیم؟ 

این نیروها می‌گویند: مدت‌ها منتظر به نتیجه رسیدنِ طرحِ ساماندهیِ استخدام کارکنان دولت بودیم که ظاهرا سرنوشت این طرح هنوز مشخص نیست. شاید اگر این طرح تصویب شود و تبدیل وضعیت شویم وضعیت دریافتی‌هایمان تغییر کند. 

آن‌ها می‌گویند: تا زمانی که با پیمانکاران کار می‌کنیم هیچ امیدی به بهبود اوضاع نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز