خبرگزاری کار ایران

نیروهای شرکتی مخابرات اصفهان: به طرح طبقه‌بندیِ ناقصِ شسکام راضی شدیم اما همان را هم اجرا نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۵۰۳

نیروهای شرکتی مخابرات اصفهان می‌گویند: شرکت شسکام بر خلاف قولی که در حضور نماینده فرماندار و اداره کار داده بود از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل امتناع کرد و تنها ضریب ریالی اعمال گردید.

نیروهای شرکتی مخابرات اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، از ثبت شکایت خود از شرکت شسکام تا آخر فرودین ماه خبر دادند. 

این نیروها می‌گویند: شرکت شسکام بر خلاف قولی که در حضور نماینده فرماندار و اداره کار داده بود، از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل امتناع کرد و تنها ضریب ریالی اعمال گردید. 

به گفته‌ی این نیروها، نه تنها طبقه‌بندی اجرایی نشد بلکه عنوان گروه‌ها که به اشتباه داده شده نیز تصحیح نگردید. به طور مثال نیروی‌ام دی آف که در گروه شغلی تکنسین تعمیرات (صفحه ۵۰ از طبقه‌بندی شسکام) با مدرک فوق دیپلم و بر اساس تجربه کاری باید از گروه ۱۰تا ۱۴ قرار می‌گرفت با عنوانی غلط و در گروه ۶ ابقا گردیده است و در خصوص باقیِ مشاغل هم این اتفاق و بی‌عدالتی مشهود است. همچنین در طبقه‌بندی ضعیف شرکت شسکام عنوانی برای نیروهای زحمت کش سیم بانی و کابل و حتی در گروه ADSL وجود ندارد و بصورت فرضی و بر اساس بودجه خودشان تعیین شده است. 

نیروهای شرکتی مخابرات می‌گویند با وجود این طرح ضعیفی که شرکت شسکام ارائه داده، ما به اجرای همین طبقه‌بندی هم راضی شدیم اما شرکت حاضر نشد طرح خود را نیز اجرایی کند. 

به گفته‌ی این نیروها طبق قانون، شرکت زیرمجموعه باید در اجرای طرح طبقه‌بندی از شرکت مادر پیروی کند. یعنی طرح طبقه‌بندی شرکت مخابرات باید برای ما اجرایی شود اما شسکام طرح جداگانه‌ای برای خود نوشت و حتی همان طرح خود را نیز اجرایی نکرد. 

گفتنی است؛ اثر انگشت تعدادی از نیروهای شرکتی مخابرات اصفهان پیشتر به دلیل ثبت شکایت از شرکت شسکام حذف شده بود اما این نیروها در اسفندماه به کار خود برگشتند. در حال حاضر این نیروها به وضعیت خود و عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل معترض هستند و می‌گویند بازگشت به کار ما چیزی را تغییر نداده و شرکت همچنان از اجرای طرح طبقه‌بندی امتناع می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز