خبرگزاری کار ایران

تعلل برخی از استان‌ها در ارسال گزینش معلمان حق‌التدریسی برای صدور حکم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۹۵۲

نماینده معلمان حق‌التدریسی با اشاره به اینکه مشکل بیشترِ معلمان حق‌التدریسی حل شده و وزارت آموزش و پرورش در سامانه، حکم پیمانی برای آن‌ها رد کرده است، گفت: متاسفانه برخی از استان‌ها مثل لرستان و تبریز و تا حدودی کرمان در انجام کار تعلل می‌کنند.

یکی از نمایندگان معلمان حق‌التدریسی مرحله سوم در تماس با خبرنگار ایلنا، از مشکلی که برای ارسال حکم برخی از معلمان پیش آمده خبر داد. 

به گفته‌ی وی؛ جواب گزینش برخی از معلمان لرستان هنوز نیامده و گفته می‌شود اسم حدود ۱۵ نفر از این معلمان در گزینش از قلم افتاده است. 

این معلم می‌گوید: اسم این نیروها به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده اما وزارت آموزش و پرورش هنوز تائید نکرده و آن‌ها مجبورند برای حل مشکل مجدد حضوری به تهران مراجعه کنند. 

نماینده معلمان حق‌التدریسی با اشاره به اینکه مشکل بیشترِ معلمان حق‌التدریسی حل شده و وزارت آموزش و پرورش در سامانه، حکم پیمانی برای آن‌ها رد کرده است، گفت: متاسفانه برخی از استان‌ها مثل لرستان و آذربایجان شرقی و تا حدودی کرمان در انجام کار تعلل می‌کنند. 

گفتنی است؛ طبق طرحی با عنوان «تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» معلمان حق‌التدریسی باید بعد از گذراندنِ یک دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش در می‌آمدند که این موضوع سال‌ها به طول انجامید. در نهایت این معلمان در سه مرحله وارد دانشگاه فرهنگیان شدند که حکم معلمان مرحله‌ی اول و دوم صادر اما حکم معلمان مرحله‌ی سوم مدت‌ها به طول انجامید که در نهایت آموزش و پرورش در اسفند سال ۱۴۰۰ و در پیِ اعتراض این معلمان در بهمن و اسفند همان سال، حکم این معلمان را نیز صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز