خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران بخش خصوصی معدن چشمه پودنه خاتمه یافت/ کارگران مشغول کارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۸۵

در پی تجمعی که در روزهای گذشته توسط کارگران بخش خصوصی معدن زغالسنگ چشمه پودنه کرمان در اعتراض به ناکافی بودن حقوق صورت گرفته بود، مسئولان وعده افزایش ۳۰ درصدی حقوق و مزایا را دادند.

یک منبع کارگری در استان کرمان به خبرنگار ایلنا گفت: در پی تجمعی که طی رو‌زهای گذشته توسط کارگران بخش خصوصی معدن چشمه پودنه در اعتراض به مشکلات معیشتی ناشی از کاهش حقوق، در مقابل ورودی کارگاه محل کار و در نهایت مقابل ساختمان استانداری کرمان صورت گرفت، مسئولان وعده افزایش ۳۰ درصدی حقوق را به کارگران دادند.

او با بیان اینکه کارگران معدن چشمه پودنه که تحت مسئولیت شرکت معدنی تکافر سپاهان فعالیت دارند، با اعتماد به وعده‌های مدیرعامل که با وساطت مسئولان استانی همراه بود، از دیروز صبح به اعتراض صنفی‌شان موقتا خاتمه دادند، افزود: امیدواریم وعده‌های داده شده برای افزایش حقوق کارگران محقق شود.

این کارگر ضمن اشاره به بازگشت به کار کارگران درحالیکه هیچکدام از مطالبات صنفی آنان هنوز محقق نشده است، گفت: موضوع افزایش حقوق هنوز مشخص نیست و منتظر موافقت نهایی کارفرما هستیم.

وی افزود: در همین زمینه بر اساس وعده‌ای که مسئولان استانداری در جمع کارگران معدن داده بودند، قرار است هفته آینده خبر قطعی را به ما می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز