خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه نیازسنجی از سوی «موسسه کار و تامین اجتماعی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۱۲۶

مدیر آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی از برگزاری کارگاه نیازسنجی آموزشی با حضور مدیران و کارشناسان موسسه و اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «رضا شریعت» گفت: با توجه به برنامه تحول آموزش موسسه کار و تأمین اجتماعی و همچنین ضرورت توجه به موضوع نیازسنجی آموزشی، کارگاهی دو روزه در تاریخ‌های ۲۷ اردیبهشت و ۳ خرداد با حضور «اباصلت خراسانی» عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران برگزار می‌شود. 

وی افزود: برای بهبود کیفیت دوره نیازسنجی آموزشی و همچنین پیشرفت دوره متناسب با اهداف و انتظارات، جلسه تشخیصی روز دوشنبه، ۱۳ اردیبهشت با حضور مدرس برنامه به صورت مجازی و از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی موسسه برگزار شد. 

وی تشریح کرد: معرفی اکوسیستم آموزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت موسسه کار و تأمین اجتماعی، معرفی موسسه کار و تأمین اجتماعی بالاخص معاونت آموزشی و انواع برنامه‌های آموزشی، نقش کمیته مدیریت دانشو معرفی شرکای آموزشی موسسه کار و تأمین اجتماعی از مهمترین موارد مطرح شده در نشست بود. 

وی افزود: تاریخچه ورود به استاندارد ۱۰۰۱۵ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معرفی سامانه نظام آموزشی یکپارچه موسسه کار و امور اجتماعی (ایده)، توجه به عناصر چرخه آموزش من جمله نیازسنجی با عنایت بر بازخوردهای دریافتی و بازتاب فرهنگ کار سنتی در برنامه‌های آموزشی و اثربخشی دوره‌ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بوده است. 

به گفته شریعت محتوای دوره در سامانه یادگیری الکترونیکی موسسه به آدرس http://res.lssi.ir/IdeaLMS/Login بارگذاری شده و فراگیران دوره می‌توانند پس از ورود به سامانه از قسمت منابع آموزشی من، آرشیو منابع آموزشی، منابع را مورد بهره برداری قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز