خبرگزاری کار ایران

نشست «مروری بر چگونگی تشکیل پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۷۴

پیش‌نشست هشتم همایش ایران ۱۴ با عنوان «مروری بر چگونگی تشکیل پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان (چالش‌ها، فرصت‌ها و کاربست‌ها)» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، همایش ایران ۱۴: رفاه و تامین اجتماعی با هدف هم‌اندیشی درباره آموخته‌های سیاستی از رخدادهای تاریخی حوزۀ رفاه و تأمین اجتماعی در ایران قرن چهاردهم خورشیدی در سال پایانی این سده، توسط موسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار می‌شود. 

براین اساس مجموعه نشست‌های تخصصی مرتبط با محورهای این همایش با هدف به اشتراک گذاشتن رویکردها و تعمیق مسائل و سوالات همایش برگزار خواهد شد و در این راستا هشتمین نشست با عنوان «مروری بر چگونگی تشکیل پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان (چالش‌ها، فرصت‌ها و کاربست‌ها)» یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود. 

در این جلسه احد رستمی مدیرکل دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مریم‌السادات میرمالک‌ثانی مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنرانی خواهند کرد و دبیرعلمی این نشست نیز یکتا آشوری مدیر گروه رصد و ارزیابی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی خواهد بود. 

این جلسه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه این همایش به آدرس ssor. ir/hamayesh/مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۷۵۳۲۴۵ (داخلی۲۰۸ یا ۲۰۳) تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز