خبرگزاری کار ایران

سه ماه مزد و عیدی کارگران «شهرداری سده» پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۳۸۰

شماری از کارگران شهرداری «سده» در استان فارس از عدم پرداخت حدود سه ماه از معوقات مزدی خود به همراه عیدی و پاداش خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران مجموعه شهرداری سده که به صورت قراردادی و پیمانی مشغول به کار هستند؛ حدود ۳ ماه حقوق معوقه به همراه عیدی و پاداش پایان سال طلب دارند.

این کارگران می‌گویند: مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آن‌ها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی در شهرداری است. همچنین علارغم پرداخت حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی، بخشی از سوابق بیمه کارگران از گذشته دچار مشکل است.

به گفته یکی از کارگران شهرداری سده؛ مطالبات معوقه کارگران مربوط به دو ماه حقوق به همراه عیدی و پاداش پایان سال ۹۹ به همراه یک ماه حقوق عقب افتاده سال جاری (۱۴۰۰) می‌شود.

این کارگر گفت: شهردار شهر سده تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات کارگران انجام می‌دهد اما منابع مالی کافی برای پرداخت حقوق وجود ندارد.

طبق اظهارات یکی دیگر از کارگران؛ مطالبات معوقه مزدی کارگران شهرداری سده به حدود ۵ ماه می‌رسید که طی روز‌های گذشته دوماه از آن یکجا به حساب کارگران واریز شد.

او با بیان اینکه کارگران شهرداری خواهان دریافت معوقات مزدی خود هستند و برای چندمین بار از تریبون رسانه‌ها از مسئولان خواسته‌اند تا به مشکلات شهرداری سده و کارگرانش رسیدگی کنند، افزود: با وجود آنکه مسئولان در جریان مشکلات شهرداری سده و کارگرانش قرار دارند اما در عمل هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

این کارگر افزود: در منطقه‌ی محروم اقلید در استان فارس و با شرایط سخت، مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان شهر سده هستیم اما مسئولان هیچ فکری به حال ما نمی‌کنند.

به گفته این کارگر؛ مسئولان شهری سده سالهاست که می‌گویند برای پرداخت دستمزد کارگران بودجه نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز