خبرگزاری کار ایران

رصد مشکلات جامعه کارگری از وظایف اصلی کمیسیون کارگری است/ شهرداری‌ها مطالبات کارگران را به موقع پرداخت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۵۳

فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: شهرداری‌ها در پرداخت حقوق کارگران خود منتظر ارزش افزوده و دیگر پرداختی‌هایی که قابل ملاحظه نیستند، نباشند و بیشترین اتکای خود را به منابع داخلی و درآمدزایی معطوف کنند.

به گزارش ایلنا، «حمید سیلاوی» در نشست کمیسیون کارگری ویژه حل مشکلات کارگران شهرستان دشت آزادگان واقع در استان خوزستان گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری نشست کمیسیون کارگری رصد کردن مسایل و مشکلات جامعه کارگری و همچنین ارایه راهکارهای مناسب برای جلوگیری از تاخیر در پرداخت حق‌الزحمه و بیمه کارگران است.

وی گفت: در شرایط فعلی که با تنش‌های مختلفی روبه‌رو هستیم، وظیفه و مسوولیت ما دوچندان شده و نباید اجازه دهیم دشمنان نظام از این فرصت استفاده کنند و باعث التهاب در جامعه و کشور شوند.

سیلاوی با اشاره به اینکه پرداخت حق بیمه و حقوق کارگران از اولویت‌های اصلی تمامی ارگان‌هایی است که کارگر دارند، افزود: واحد‌های کارگری که در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که بیمه وحقوق کارگران به موقع پرداخت شود.

فرماندار دشت آزادگان با تأکید بر رصد و رسیدگی به مسایل و مشکلات صنفی کارگران، ادامه داد: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسوولیت داریم، از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر رَا برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار کند.

وی گفت: از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بیمه تامین اجتماعی خواستار ورود در جهت رفع مشکلات حوزه کارگری و جلوگیری از قطع بیمه کارگران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز