خبرگزاری کار ایران

معاون قضائی دادستان کل کشور مطرح کرد؛

امنیت شغلی ۱۷ هزار کارگر یکی از واحد‌های تولیدی شهریار در خطر است/ مسئولان کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۸۰

معاون قضائی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه کارخانه‌ای با ۱۷ هزار کارگر در آستانه تعطیلی است، گفت: مسئولان رده بالای کشور توجه ویژه به تولیدکنندگان داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی در جریان بازدید از کارخانه لبنیات کاله در شهرستان شهریار با اشاره به مشکلات و معضلات این واحد تولیدی به خبرنگاران گفت: برخی قوانین دست و پاگیر در حوزه‌های ارزی و گمرکی، تولیدکنندگان را درگیر کرده و با شنیدن این مشکلات با تمام قدرت ایستاده‌ایم تا از آن‌ها نهایت حمایت را داشته باشیم.

عمرانی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به اینکه در این کارخانه ۱۷ هزار کارگر فعالیت دارند، گفت: شعار قوه قضائیه این است که در کشور «هیچ کارخانه‌ای تعطیل و هیچ کارگری بیکار نشود.

وی بیان داشت: کارگاه‌های بزرگ مشکل دارند و با این مشکلات کمرشان خم می‌شود لذا می‌طلبد که در این زمینه مسئولین نگاه ویژه داشته باشند چراکه در این راستا بن بستی وجود ندارد و مسئولان می‌توانند مشکلات را حل کنند.

معاون قضائی دادستان کل کشور عنوان داشت: با توجه به بررسی‌هایی که امروز انجام شد مشکلات موجود در این کارخانه نگران کننده است و بیم آن وجود دارد که ۱۷ هزار کارگر بیکار شوند.

عمرانی با بیان اینکه کیفیت تولیدات در این کارخانه بالا است و با مشابه خارجی کاملاً قابل رقابت می‌باشد، گفت: این مجموعه نیازمند حمایت است و همه مسئولان باید بدانند که تولید، شعار نیست و اگر مسئولین پای کار نیایند و موظف به حل مشکلاتی که امروز بررسی شد نباشند و حرکتی نشود گناه کرده‌اند و اعلام می‌کنیم که ما با تمام قدر در قوه قضائیه از این مجموعه و کارگران آن حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز