خبرگزاری کار ایران

سرگردانی پنج ماهه کارگران بیکار شده‌ی کمربند سبز اهواز/ علارغم بازگشت به کار هنوز شروع به کار نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۶۲

۲۲ کارگر پیمانکاری کمربند سبز اهواز که از ابتدای تیر ماه بیکار شده‌اند، علارغم بازگشت به کار هنوز فعالیت شغلی خود را آغاز نکرده‌اند.

جمعی از کارگران بیکار شده کمربند سبز اهواز در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه بلاتکلیفی خود در حالی خبر می‌دهند که این کارگران علارغم بازگشت به کار و عقد قرارداد یکساله با کارفرما، هنوز فعالیت شغلی خود را آغاز نکرده و بلاتکلیف هستند.

این کارگران گفتند: قرارداد شغلی همه کارگران بیکار شده بعد از گذشت پنج ماه بیکاری از تاریخ هشتم آذر ماه به مدت یکسال تمدید شد اما فعالیت شغلی‌مان هنوز آغاز نشده است.

به صورت مشخص قرارداد شغلی این کارگران از ابتدای تیر ماه سال جاری به دلیل محدود شدن کار با پیمانکار قبلی شهرداری، فسخ شده بود.

کارگران که دو ماه مزد و ۴ ماه حق بیمه آن‌ها پرداخت نشده است، در ادامه گفتند: بعد از پنج تا شش ماه بیکاری با عقد قراداد یکساله بازگشت به کار شده‌ایم اما نمی‌دانیم چرا پیمانکار ما را به کار نمی‌گیرد.

بر اساس گفته کارگران؛ از قرار معلوم علت تعلل کارفرما برای به‌کارگیری این کارگران، تعدیل آنها، کاهش هزینه‌های جاری شهرداری منطقه دو اهواز و تکمیل بخش‌هایی از پروژه کمربند سبز عنوان شده است.

کارگران گفتند: باوجود اعتراضات مکرر و وعده‌های مسئولان، همچنان بلاتکلیفی کارگران ادامه دارد و مقامات مسئول در شهرداری و شورای شهر به هیچ وجه پاسخگوی کارگران نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز