خبرگزاری کار ایران

گلایه برخی کارگران از عدم برقراری مقرری بیکاری/ چند ماه منتظر بمانیم؟!

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۹۸۷

کارگران شاغل در یک واحد تولیدی می‌گویند: علیرغم گذشت بیش از چهل روز از تکمیل ثبت‌نام، هنوز مقرری به حساب ما واریز نشده است.

کارگران بیکار شده یک واحد خیاطی و تولیدی پوشاک در تهران؛ در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم برقراری مقرری بیکاری خود انتقاد کردند.

این کارگران بیکار شده می‌گویند: بیش از چهل روز از ثبت‌نام و تکمیل مدارک گذشته است اما هنوز مقرری به حساب ما واریز نشده است. در شرایطی که هیچ منبعی برای امرار معاش نداریم، همه امید ما به همین مقرری حداقلی است که بتوانیم با آن بخشی از هزینه‌های زندگی را تامین کنیم.

یکی از این کارگران که خانم و سرپرست خانوار است، می‌گوید: من بیش از پنج سال سابقه بیمه بدون وقفه دارم  بنابراین میلیون‌ها تومان به حساب بیمه بیکاری واریز کرده‌ام؛ چرا وقتی نیاز به این اندوخته خود دارم، باید اینقدر انتظار بکشم؟

او با بیان اینکه پرداخت مقرری بیکاری به بیکارشدگان باید سریع صورت بگیرد، می‌گوید: اگر قرار باشد مدتی طولانی در انتظار بمانیم، دیگر نام آن مقرری ایام بیکاری نیست؛ چون ممکن است بعد از مدتی دوباره کار پیدا کنیم و دیگر به این پول نیاز نداشته باشیم؛ پس بهتر است زودتر این مقرری را به ما بپرازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز