خبرگزاری کار ایران

مراجعه کارگران شهرداری بندرلنگه به دفتر امام جمعه/ مطالباتمان پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۷۹

کارگران فضای سبز شهرداری بندر لنگه واقع در استان هرمزگان برای پیگیری مطالبات مزدی خود این‌بار به دفتر امام جمعه بندر لنگه مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگارایلنا، جمعی از کارگران فضای سبز شهرداری بندر لنگه روز گذشته، جمعه (۱۴ آذر ماه) در پیگیری مطالبات معوقه مزدی و بیمه‌ای خود به دفتر امام جمعه بندر لنگه مراجعه کردند.

این کارگران که بیش از ۴ ماه است حقوق معوقه طلبکارند، در پی تداوم بی‌توجهی مسئولان شهری به خواسته‌های صنفی‌شان از حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا (امام جمعه شهرستان بندر لنگه) استمداد طلبیدند.

دلیل تجمع این کارگران پرداخت نشدن دست‌کم ۴ ماه از معوقات مزدی عنوان شده است. در عین حال چندین ماه حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

از قرار معلوم این کارگران بخشی از نیروهایی هستند که از طریق شرکت‌های پیمانکاری در شهرداری بندر لنگه مشغول کارند و آن‌طور که منابع ایلنا می‌گویند: مجموع کارگران پیمانکاری شاغل در مجموعه شهرداری بندر لنگه سال‌هاست که با عدم دریافت به موقع معوقات مزدی روبرو هستند.

مسئولان شهرداری بندر لنگه همواره این ادعا را دارند که به دلیل پرداخت نشدن صورت وضعیت‌های مالی امکان پرداخت به موقع مزد کارگران را ندارند. در عین حال وعده داده شده یک ماه معوقات مزدی کارگران به زودی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز