خبرگزاری کار ایران

در انتظار برد پرگل خانگی دیگر از سرخپوشان پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۶۰

سرخپوشان پاکدشت تحت هدایت علی نیکبخت شرایط خوبی را تجربه می‌کند.

به گزارش ایلنا، باتوجه به مشکلات مالی فراگیر در کشور و عدم وجود اسپانسر در تیم‌های ورزشی، سرخپوشان پاکدشت اما از آن جمله تیم‌های خصوصی است که بدون ادعا، درحال رقم زدن یک شگفتی برای خود می باشد.

گرچه سرخپوشان پاکدشت با 11 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و با صدر جدول نیز اختلاف 7 امتیاز دارد، اما شرایط پیش روی این تیم نشان از خلق یک شگفتی می‌دهد. دیدارهای سخت سرخپوشان تمام شده است و آنها در هفته‌های پیش رو مقابل تیم‌های نسبتا ضعیف‌تری به میدان خواهند رفت. حریف بعدی سرخپوشان اما یک تیم بالای جدولی است. نود ارومیه حریفی است که سرخپوشان در ایستگاه نهم مسابقات لیگ یک به انتظارش نشسته است.

آمار و ارقام نشان از قدرت بالای سرخپوشان پاکدشت در خانه می‌دهد. آنها در 4 دیدار خانگی موفق شدند 7 امتیاز کسب کنند و نکته جالب، خط آتش وحشتناک این تیم در خانه است. شاگردان علی نیکبخت در بازی‌های خانگی موفق شدند 7 گل به ثمر برسانند و مجموعا با 14 گل زده، یکی از تیم‌های برتر لیگ در فاز تهاجمی محسوب می‌شوند.

باتوجه به هماهنگی به وجود آمده میان تمامی خطوط سرخپوشان و حاکم شدن تفکرات علی نیکبخت در ساق پای بازیکنان این تیم، این امید می‌رود تا بازیکنان سرخپوشان در بازی با نود ارومیه نیز همانند بازی‌های قبلی خانگی، عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز