خبرگزاری کار ایران

باقری: بگذارید از پوکرمان لذت ببریم/ هیچ وقت کری نمی‌خوانم/ لیست خروج پرسپولیس را یحیی می‌داند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۱۹۱

مربی و اسطوره پرسپولیسی‌ها به تشریح شرایط این تیم در مسیر چهارمین قهرمانی آنها پرداخت.

به گزارش ایلنا، کریم باقری پای ثابت چهار قهرمانی اخیر پرسپولیس بوده تا بعد از جشن قهرمانی در دوران بازی، این روزها هم برای او به شکلی مطلوب در کسوت مربیگری پیش برود.

واقعاً فکر پوکر و این رکورد استثنایی را می‌کردید؟

پرسپولیس در این سه چهار سال آنقدر نتایج خوبی گرفته و این نتایج موفق هم مستمر بوده و سال به سال هم ادامه داشته که ما فکر این موفقیت بزرگ را داشتیم به همین دلیل به کسب پوکر و این کار بزرگ خیلی خوشبین بودیم. دلیلش هم این است که این خواست در همه بازیکنان و اعضای کادر فنی وجود داشته و دارد. به همین دلیل هر سال هم نتایج‌مان تکرار و حتی بهتر می‌شود. کسب چهارمین قهرمانی و پوکر هم کار خیلی سختی بود اما این کار را بازیکنان ما با شور و اشتیاق انجام دادند؛ رکوردی که خیلی سخت است و به‌ندرت تیمی می‌تواند آن را انجام دهد.

خیلی‌ها می‌گویند شاید چند دهه طول بکشد که تیمی بتواند این رکورد را بشکند.

به نظرم نمی‌شود اصلاً زمان تعیین کرد. این بستگی دارد که هر تیمی در مقطعی در یک شرایط خاصی قرار بگیرد و باید دید که در آن شرایط و آن سال‌ها چه اتفاقاتی برای یک تیم می‌افتد.

به نظر می‌رسد خود پرسپولیس بتواند رکوردش را بشکند.

نمی‌دانم خود پرسپولیس باشد یا تیمی دیگر. کاری به این مسائل ندارم. فکر می‌کنم پرسپولیس اگر پوکر زده به کل مجموعه تیم برمی‌گردد که در این چند وقت به بهترین شکل ممکن کار کردند و همدل بودند. به همین دلیل باید یک تبریک ویژه به تیم پرسپولیس بگویم.

الان که قهرمان شده‌اید بقیه بازی‌ها را بی‌انگیزه ادامه خواهید داد؟

نه اصلاً چنین چیزی نیست. بعد از مسجل شدن قهرمانی مطمئن باشید در بقیه بازی‌ها هم محکم‌تر بازی می‌کنیم. می‌دانید که بقیه تیم‌ها هم با انگیزه بالایی مقابل ما حاضر می‌شوند به همین دلیل ما باید با شور و اشتیاق بیشتر از قبل به مصاف حریفان برویم و صحبتی نباشد که بگویند اینها قهرمان شدند و شل کردند. ما نمی‌خواهیم برای‌مان حرف و حدیث درست کنند.

الان در رسانه‌ها و برخی اعضای تیم‌تان حتی صحبت از پنجمین و ششمین قهرمانی هم می‌شود.

از حالا هم برای سال‌های بعد ما نقشه نکشید. فکر می‌کنم فعلاً نباید حرفی از قهرمانی پنجم و ششم زد. با این قهرمانی خوش هستیم و داریم زندگی می‌کنیم و لذت می‌بریم. من هم پیشگو نیستم که بیایم درباره آینده و قهرمانی‌های بعدی حرف بزنم.

مثل سال قبل می‌توانید جام قهرمانی حذفی و سوپرجام را هم بگیرید؟

مطمئناً دنبال قهرمانی حذفی هم هستیم. این هم جزو افتخارات باشگاه است که همه بدانند ما باز هم می‌خواهیم کار بزرگ دیگری انجام بدهیم.

در آسیا چطور؟

در آن مسابقات هم همه می‌دانند که کار سخت‌تر و متفاوت‌تراست. البته در آن مسابقات ما می‌توانیم بازیکن جدید اضافه کنیم و دوباره کارهای بزرگی انجام بدهیم. حالا اجازه بدهید ما کارمان را بکنیم. الان اوضاع و احوال تیم ما خیلی خوب است و از این به بعد هم خوب‌تر می‌شود. آنجا هم تیم‌ها بازیکن گرفته‌اند و شرایط‌شان خوب است. ما هم با تجدید قوایی که می‌کنیم مطمئن باشید می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

از لیست ورودی و خروجی تیم برای نقل‌و‌انتقالات چه خبر؟

من از این موضوع خبری ندارم. اگر هم چیزی باشد سرمربی تیم می‌داند.

در عکسی که بعد از برد نفت مسجدسلیمان بیرون آمد در رختکن‌تان همه مربیان عدد 4 را نشان داده بودند. این نشان می‌دهد همچنان بی‌حاشیه هستید.

از نظر شما ایرادی دارد؟ بحث بی‌حاشیه بودن یا باحاشیه بودن نیست. هرکس یک طوری است و من هم اینطوری هستم. این کری‌ها برای هواداران است و من وارد این مسائل نمی‌شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز