خبرگزاری کار ایران

ورود فدراسیون کوهنوردی به شایعه وقف دماوند

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۶۸

در پی انتشار اخباری مبنی بر «وقف بخشی از کوه دماوند»، فدراسیون کوهنوردی با ارسال نامه‌ای به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، خواستار شفاف‌سازی در این خصوص شد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون کوهنوردی که همواره کوهنوردان اعزامی به کوه دماوند را زیر نظر دارد و با اطلاعیه‌های مختلف کوهنوردان را در فصل صعود به دماوند هدایت می کند، حالا به شایعه ای که از روز گذشته در فضای مجازی و رسانه‌ای دست به دست می‌شود، واکنش نشان داده است. 

رییس فدراسیون کوهنوردی در واکنش به این ماجرا نامه ای خطاب به «مسعود منصور» ریاست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ارسال کرده که در متن آن آمده است: 

نظر به مقاله مندرج در سایت روزنامه همشهری آنلاین مبنی بر صدور سند وقف یک بخش از کوه دماوند به سازمان اوقاف، به رغم تکذیبیه آن سازمان و اعلام مالکیت بر اراضی تنها بخشی از روستای ملار، تقاضا می‌شود با توجه به حساسیت جامعه کوهنوردی نسبت به بام ایران و تشویش صورت گرفته، به منظور رفع هرگونه ابهامی، نسبت به اعلام دقیق مکان وقف شده دستورات لازم را صادر نمایید.

بدیهی است یکایک ورزشکاران و اعضای این فدراسیون که بخش زیادی از جامعه فهیم ورزش کشور را تشکیل می‌دهند، به عنوان نگهبانان محیط زیست همواره تلاش دارند تا به عنوان سرباز حفظ محیط کوهستان در کنار عوامل محترم آن سازمان به پاسداری از این مرز بوم بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز