خبرگزاری کار ایران

سیروس پور موسوی:

تنها بخاطر احترام به قانون با استقلال بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۵۱۸

سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سیروس پور موسوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شد و در مورد این بازی و رای کمیته استیناف گفت: بعد از آن‌که کمیته استیناف رای به برگزاری این بازی داد، ما امروز سعی کردیم بازیکنان تهرانی خود را در شرایط خوب راهی جم کنیم که باید از این بابت از مدیرعامل تیم تشکر کنم که توانستند سریع بچه‌ها را به جمع برسانند؛ امشب تمرین عرق گیری خواهیم داشت و سعی می‌کنیم بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کنیم چرا که باید بازیکنان‌مان بپذیرند رای اعلام شده است. ما باید برای احترام به قانون از رای صادره تمکین کنیم و به دنبال آن هستیم بازی بدون حاشیه و خوبی را مقابل استقلال به نمایش گذاریم.

سرمربی پارس در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار با استقلال افزود: زمان کمی داشتیم اما از این تیم بزرگ با داشتن بازیکنان خوب انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن خودشان را برای این بازی سخت در بدترین شرایط آماده کنند.

پورموسوی در رابطه با تیم استقلال و شناخت این تیم بیان کرد: شناخت خیلی خوبی داریم و انشالله سعی می‌کنیم فیلم بازی‌های قبلی این تیم را طی ساعات پیش‌رو در جلسات فنی بررسی کنیم تا بازیکنان با اطلاعات کامل نسبت به حریف وارد میدان شوند.

او درباره فشردگی دیدارهای تیمش هم گفت: ما واقعا تمام پتانسیل و نیروی خودمان را استفاده می‌کنیم و انشالله با هماهنگی کادرفنی و با توجه به آنالیزی که داریم بتوانیم بازیکنان‌مان را برای دیدار با استقلال و شاهین تقسیم کنیم؛ چرا که هر دو بازی برای ما بسیار مهم است و می‌تواند جایگاه ما در جدول را بهبود بخشد.

پورموسوی در خصوص تقابل با فرهاد مجیدی افزود: استقلال با سیستم سه دفاعه بازی می‌کرد اما به تازگی سیستمش دستخوش تغییر شده و با چهار دفاع بازی می‌کند اما ما دیدار با نساجی این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم از نقاط ضعف این تیم فردا بتوانیم بهره ببریم.

سرمربی پارس جنوبی درباره داوری دیدار فردا و قضاوت پیام حیدری نیز افزود: جا دارد از آقای غلامی بابت قضاوت خوبشان در بازی قبل تشکر کنم و آقای حیدری هم که بسیار باتجربه هستند و بازی‌های حساسی را در این سالها قضاوت کرده‌اند و امیدوارم قضاوت خوبی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز