خبرگزاری کار ایران

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با ایلنا:

پرسپولیس و فولاد کار سختی در سیرجان دارند/ بزرگترین آرزویم دیدار با حاج قاسم سلیمانی بود/ بگوویچ به حرف کسی گوش نمی‌داد و گول خورد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۳۹

مدافع سیرجانی‌ها ابراز امیدواری کرد که سال بعد در لیگ بیستم 3 تیم از استان کرمان در لیگ برتر حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر گل گهرسیرجان در تبریز موفق شد ماشین سازی را شکست دهد و با کسب 25 امتیاز کمی از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

علیرضا ابراهیمی زننده یکی از دو گل گل گهر در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: خدارا شکر موفق شدیم در این بازی پیروز شویم.  ما به این 3 امتیاز خیلی نیاز داشتیم  حتی مساوی در این بازی به کار ما نمی‌آمد با توجه به اینکه وضعیت ماشین سازی در جدول رده بندی خیلی بهتر از ما بود. من کاری نکردم و بچه‌های تیم زحمت کشیدند و من تنها زحمات آنان را جبران کردم و گل زدم.

مدافع گل زن گل گهر سیرجان در مورد بازی حساس با فولاد گفت: فولاد تیم بسیار خوب و منظمی است. اما هم آنها هم سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس به خوبی باید بدانند بازی در سیرجان برای آنها برخلاف تصورات بسیار سخت است همانگونه که استقلال را در سیرجان شکست دادیم. همین اواخر نیز با وجود اینکه از شهرخودرو توانست مارا شکست دهد ما موقعیت های به مراتب بهتری داشتیم اما با اشتباه ما آنها پیروز شدند.

ابراهیمی در خصوص اضافه شدن مجتبی سرآسیایی به کادر فنی گل گهر بیان کرد: من تا حالا افتخار کار با ایشان را نداشتم و  اصلا فکر نمی‌کردم آقا مجتبی انقد پرانرژی و صادق باشند ایشان چیزی فراتر از حد تصور من بودند. اضافه شدن ایشان کاملا به سود ما بود و به خوبی از لحاظ فنی و روحی به ما کمک کرد. قطعا بخش عمده‌ای از پیروزی‌های اخیر خود را مدیون آقای سرآسیایی هستیم.

وی در رابطه با عملکرد وینگو بگوویچ در ابتدای فصل و حواشی او  اظهار داشت: من اصلا دوست ندارم به گذشته باز گردم. من خودم ابتدای فصل صحبت‌های با بگوویچ داشتم و مسائلی را به ایشان گوشزد کردم. ولی خب ایشان حرف حرف خودشان بود و به صحبت‌های کسی توجه نداشت و دوست داشت خودش تیم را به جلو ببرد. وینگو مربی خوبی بود ولی چون چند سال در لیگ یک حضور داشت به خوبی با شرایط لیگ برتر آشنایی نداشت و گول افراد سودجو را خورد. آقای جلالی هم وقتی به تیم اضافه شد با توجه به عدم یارگیری مناسب در ابتدای فصل ایشان به باشگاه اعلام کردند که بازیکن می‌خواهند و ما ناچارا تا نیم فصل صبر کردیم تا تیم تقویت شود. متاسفانه در آغاز فصل مدیران با توجه به اینکه تجربه حضور در لیگ را نداشتند نتوانستند تیم را مدیریت کنند. اما حالا با گذشت زمان و کسب تجربه مدیران تیم موفق شدند شرایط تیم را بهتر کنند.

وی ادامه داد: خداراشکر با توجه به امکاناتی که گل گهر دارد این باشگاه خیلی می‌تواند به فوتبال ایران و تیم ملی کمک کند. کاش تیم‌های مس کرمان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که پشتوانه مالی دارند به لیگ برتر صعود کنند. الان برخی می‌گویند فوتبال پول نیست! چرا؟ چون یک سری تیم دولتی هستند که یا اسپانسر ندارند یا زیر ساخت ندارند و فقط دارند به فوتبالیست‌ها ضرر وارد می‌کنند و بیت المال را هدر می‌دهند. تیم های مثل گل گهر با توجه به امکانات و زیر ساخت‌های که دارند و باتوجه به مدیران کار کشته‌ای که در این تیم کار می‌کنند، کاش در لیگ برتر حضور پیدا کنند تا بتوانند به فوتبال ایران کمک کنند.

مدافع کرمانی گل‌گهر سیرجان در رابطه با علاقه خود به سردار سلیمانی نیز تاکید کرد:  من در حدی نیستم که بخواهم در مورد سردار قاسم سلیمانی صحبتی بکنم. حاج قاسم نه تنها برای ما کرمانی‌ها بلکه برای کل مسلمانان جهان و مخصوصا برای ما ایرانی‌ها یک افتخار بزرگ و سمبل رشادت و دلیری محسوب می‌شود.  لحظه‌ای که خبر شهادت ایشان را شنیدیم نمی‌توانم با کلمات بیان کنم که چه حسی داشتم. هنوز هم بعد از گذشت چندین ماه از شهادت ایشان باور نکردم که ایشان در بین ما حضور ندارند. بزرگترین آرزوی من نیز این بود که با حاج قاسم سلفی بگیرم که متاسفانه نشد.

ابراهیمی در مورد احتمال حضور دو تیم کرمانی دیگر در لیگ بیستم بیان کرد: خداراشکر میکنم که هم ما در لیگ برتر باقی می‌مانیم و هم  مس رفسنجان به لیگ برتر صعود خواهد کرد. همانطور که می‌دانید من بازیکن مس کرمان بودم در این تیم رشد کردم. مس کرمان نیز امروز یک بازی حساس دارد آن هم ان‌شاالله اگر پیروز شود به لیگ برتر صعود می‌کند. به امید خدا سال بعد شاهد 3 دربی استان کرمان در لیگ برتر خواهیم بود. 

وی در انتها در خصوص وضعیت خود گفت: من در این فصل با توجه به اینکه مدافع هستم تا بدین جای فصل 5 پاس گل دادم و 4 گل زده‌ام. اینها همه لطف خداوند بود که شامل حال من شد. من بعد از اینکه با مس کرمان به لیگ یک سقوط کردم روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. سرباز شدم، بعد از آن ماجرای کارت پایان خدمت جعلی پیش آمد. خیلی سختی کشیدم و از همان اول منتظر چنین روزهای بودم. سه سال نیز در گل گهر زحمت کشیدم تا این تیم به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز