خبرگزاری کار ایران

عبدی: قول داده بودم گل قهرمانی را بزنم که زدم/ برای تمام بازی‌های باقی مانده برنامه داریم

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۸۷۷

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد به قول خود برای زدن گل قهرمانی عمل کرده است.

به گزارش ایلنا،مهدی عبدی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان و برد مقابل این تیم اظهارداشت: واقعا بازی خیلی خوبی انجام دادیم، البته شرایط آب و هوایی خیلی ما را اذیت کرد اما با تلاش همه اعضای تیم این برد را به دست آوردیم و خوشبختانه سه امتیاز را هم گرفتیم.

وی درباره پوکر قهرمانی پرسپولیس و تاریخ‌سازی در فوتبال ایران افزود: به هر حال برای اولین بار این اتفاق رخ داد و واقعا خیلی خوشحالیم. ما از ابتدای فصل به دنبال پوکر قهرمانی بودیم و با تیم یکدلی که داشتیم به آن رسیدیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص قول گلزنی که برای قهرمانی پرسپولیس داده بود و به آن عمل کرد ادامه داد: گل من حاصل کار تیمی بود و انفرادی به ثمر نرسید، البته خیلی خوشحالم که به قولی که داده بودم عمل کردم. من قول داده بودم گل قهرمانی را می‌زنم و از اینکه این کار را انجام دادم، خیلی خوشحالم. کار خدا بود و خوشحالم بابت اینکه دل همه را شاد کردم.

عبدی در خصوص 12 امتیاز باقیمانده در لیگ برتر و اینکه پرسپولیس به دنبال این امتیازات خواهد بود، تصریح کرد: ما برای همه این 12 امتیاز برنامه داریم. در هر بازی برای برد به زمین خواهیم رفت و از انگیزه ما کم نشده است. بازی بعدی با نساجی است که خیلی بازی سختی خواهد بود.

وی در مورد بازی با نساجی تصریح کرد: بالاخره بازی با تیم شهرم خیلی حساس است. ما برای سه امتیاز به زمین می‌رویم اما تیم نساجی هم تیم خیلی خوبی است. فکر می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

مهاجم شماره 16 پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از اتفاقات شب گذشته واقعا خوشحالم. آقا یحیی از همه ما تشکر کرد و من هم از اینکه به قولی که دادم عمل کردم، خیلی شاد هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز