خبرگزاری کار ایران

لیونل مسی از بارسلونا به هیچ کجا نمی رود

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۴۸۰

اسطوره بارسلونا قصد ندارد از این تیم جدا شود.

به گزارش ایلنا، این روزها این سئوال بسیار مطرح است که لیونل مسی بعد از اتمام قراردادش با بارسلونا به کجا می‌رود؟ یوونتوس، منچستر سیتی ، پاری سن ژرمن یا حتی تیم دوران کودکی اش یا نیو اولد بویز؟

گراهام هانتر روزنامه نگار قدیمی و مشهور فوتبال اسپانیا اعتقاد دارد که لیونل مسی به هیچ کجا نمی رود و این ستاره آرژانتینی آینده اش را در همین باشگاه اسپانیایی دنبال می کند .

لیونل مسی در هفته های اخیر انتقادات تندی را به سوی باشگاه بارسلونا نشانه گرفته است و از مدیریت تا مربی این تیم را به طور تلویحی ضعیف خوانده است ، هانتر اعتقاد دارد که مسی با این حملات می خواهد به تیم مدیریتی این باشگاه شوک وارد کند تا آن ها به مسیر درست بازگردند:«مسی می خواهد همه افراد باشگاه را وادار کند که عملکرد خود را مورد بررسی قرار دهند تا معلوم شود که کجا اشتباه کرده اند، مسی می داند که اطرافش بازیکن با کیفیت کم است و این تیم باید دوباره ساخته شود. مسی هنوز قلب بارسلونا است، او باید مطمئن شود که باشگاه در فصل نقل و انتقالات چه می کند و آیا ستین برای فصل بعد هم سرمربی بارسلونا می ماند یا نه؟ او از بارسا به هیچ کجا نخواهد رفت!

منبع: ام اس ان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز