خبرگزاری کار ایران

انصاری: دوست ندارم در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس صحبت کنم/ نمی‌دانم به نیم فصل لیگ بعدی می‌رسم یا نه

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۲۶۰

مدافع پرسپولیس در مورد شرایط خودش و دوران مصدومیت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد انصاری، مدافع پرسپولیس چندی پیش و در شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر دچار بدشانسی شد و با مصدومیت رباط صلیبی فصل را از دست داد و حالا در آستانه قهرمانی سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر مشغول روند درمانی خودش است تا هرچه زودتر به میادین برگردد. صحبت‌های او را می‌خوانید:

* شرایط درمان تو چطور پیش می‌رود؟ الان اوضاع رو به راه است؟

 الان دقیقاً 38 روز از جراحی من می‌گذرد و صبح و عصر مشغول فیزیوتراپی هستم تا روند بهبودی‌ام سریع‌تر پیش برود. عصا را کنار گذاشته‌ام و ان‌شاءالله خیلی زود سعی می‌کنم تمرینات ویژه رباط صلیبی را آغاز کنم.

* عمل جراحی‌ات موفقیت‌آمیز بود؟

 دکتر کیهانی که اظهار رضایت کرد و خدا را شکر شرایط خوب بود.

* نگفتند چه زمانی می‌توانی به زمین برگردی و بازی کنی؟

 پروسه درمان رباط صلیبی شش تا هفت ماه طول می‌کشد. بازگشت من هم بستگی به شرایط پایم دارد که چطور درمان شود. دفعه قبل تقریباً شش، هفت ماه طول کشید تا برگردم. این بار هم باید ببینیم چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

* با توجه به پروسه شش ماهه، شاید بتوانی نیم‌فصل لیگ بیستم برگردی. همینطور است؟

 این هم بستگی به زمان برگزاری لیگ بیستم دارد. باید برنامه فصل بعد اعلام شود و ببینیم لیگ چه زمانی آغاز می‌شود. آن‌وقت می‌توانم جواب دقیق‌تری به این سؤال بدهم.

* با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط هستی؟ آنها احوالت را می‌پرسند؟

 همه بچه‌ها به من لطف دارند و امیدوارم همیشه صحیح، سلامت و تندرست باشند. آنها در شرایط سخت همیشه کنار هم بودند و این بار هم مرا تنها نگذاشتند.

* یک سؤال کلیشه‌ای. دلت برای فوتبال تنگ نشده.

 چرا اتفاقاً. خیلی زود دلم تنگ شده و روزهای سختی را سپری می‌کنم. امیدوارم اول سلامتی‌ام را به دست بیاورم و بعد هم بتوانم به تمرین برگردم و بازی کنم.

* البته در غیاب تو شجاع خلیل‌زاده به دفاع چپ رفته و در پست جدید بازی کرده. نمایش او امیدوارکننده بوده؟

 شجاع که واقعاً بازیکن قابلی است و در این چند سال هم خیلی به تیم کمک کرده. زمانی خود من به دفاع وسط رفتم و در پست شجاع بازی کردم. الان هم شجاع چنین شرایطی را تجربه می‌کند. او هر بار نسبت به بازی قبل بهتر می‌شود و در دفاع چپ راضی‌کننده ظاهر شده است.

* شانس قهرمانی شما بالا است. می‌خواهم نظرت را در این باره بدانم.

 فکر می‌کنم فقط یکی دو امتیاز لازم داریم که به این عنوان برسیم. در بازی‌های بعد باید به بهترین شکل نتیجه بگیریم تا به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. البته فکر نمی‌کنم کار مشکلی پیش روی تیم و بازیکنان باشد.

* در صورت قهرمانی، در جشن شرکت می‌کنی؟

 اگر عمری باقی باشد حتماً شرکت می‌کنم. امیدوارم که ابتدا این اتفاق رخ بدهد و بعد ببینیم جشن چه زمانی برگزار می‌شود. هر چند جای خالی تماشاگران پرسپولیس به وضوح حس می‌شود و حیف که آنها نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند و تماشاگر قهرمانی تیم محبوب‌شان باشند.

* بعد از مصدومیت رباط صلیبی مرتضی تبریزی، مسئولان استقلال بلافاصله به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادند. اتفاق مثبتی که در خیلی از باشگاه‌ها رخ می‌دهد و بازیکن آسیب‌دیده برای بازگشت امیدوار می‌شود. مدیران پرسپولیس بعد از مصدومیت به تو پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند؟

 من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. در جایگاهی نیستم که درباره تمدید یا عدم تمدید قرارداد حرف بزنم. علاقه‌ای هم ندارم به این موضوع بپردازم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز