خبرگزاری کار ایران

دیاباته: در ایران چیزهایی دیدم که در زندگی‌ام دیگر نخواهم دید/ به خاطر من اجازه ندادند هواپیما پرواز کند

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۲۴

مهاجم استقلال توصیفات جالبی از حضورش در ایران دارد.

به گزارش ایلنا، سایت «بامادا نت» کشور مالی یکی از گزارش های امروز خود را به وضعیت مهاجم اهل این کشور در لیگ برتر ایران اختصاص داد و درباره شیخ دیاباته نوشت:‌«مهاجم ۳۲ ساله اهل مالی در هفته بیست و پنجم لیگ خلیج فارس با زدن یکی از ۲ گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان نام خود را مطرح کرد. این نهمین گل مهاجم عقاب‌ها (لقب تیم ملی مالی) از زمان شروع این رقابت‌ها است.  شیخ تیدانه دیاباته در دقیقه ۳۰ بازی گلزنی کرد و شمار گل‌های خود را در لیگ امسال به عدد ۹ رساند. این بازیکن ملی پوش جولای سال ۲۰۱۹ از تیم بنونتوی ایتالیا به ایران منتقل شد.

دیاباته درباره وضعیتش در ایران گفته است: «به لحاظ ورزشی (از انتخاب ایران) اصلا پشیمان نیستم. وقتی همه چیز در این کشور خوب پیش برود، کشوری فوق العاده است. یک بار من مجبور بودم به فرانسه بروم. راهی فرودگاه شدم، اما دیر رسیدم و فقط ۲ پرواز وجود داشت. وقتی آن‌ها مرا در فرودگاه دیدند، در حالی که گیت ها بسته شده بود تمام تلاش خود را کردند تا برای من یک صندلی در هواپیما پیدا کنند. آن‌ها فریاد می‌زدند هواپیما نباید پرواز کند. شیخ باید داخل آن هواپیما باشد. این‌ها چیز‌هایی است که هرگز جا‌های دیگر برای من اتفاق نمی‌افتد، حتی وقتی که در مالی باشم.»

در ادامه این گزارش آمده است، این مهاجم مالیایی زمانی که در سری آ بازی می‌کرد به لحاظ میانگین گل زده بهترین عملکرد را در طول یک دهه اخیر برجای گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز