خبرگزاری کار ایران

این لیست هر روز بلند بالا تر می‌شود؛

بازیکنانی بدون احساس تعهد، پروتکل‌هایی برای اجرا نشدن (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۲۵۱

ستاره ملی‌پوش سپاهان شب گذشته خبر از ابتلایش به ویروس کرونا را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با سپری کردن مراحل اول و بعضاً دوم تست کرونای تیم‌های لیگ برتری از عوامل و بازیکنان و اخباری پیرامون مثبت بودن تست برخی از این افراد شاهد فهرستی از فوتبالی‌های درگیر کرونا هستیم که روز به روز به جمعیت آن افزوده می‌شود و این موضوع ادامه مسابقات و حتی تمرینات گروهی را تبدیل به فعلی خطرناک برای سلامتی و حتی جان سایر نفرات یک تیم کرده است و باعث شده برخی از باشگاه‌ها اقدام به تعطیل کردن دوباره تمرینات کنند.

شب گذشته بود که پس از اعلام باشگاه سپاهان مبنی بر مثبت بودن تست 2 بازیکن این تیم، امید نورافکن در صفحه شخصی خودش اعلام کرد درگیر کرونا شده و مشخص شد یکی از دو بازیکن طلایی‌پوش که باید به قرنطینه برود اوست.

نورافکن در حالی کرونایی بودن خودش را در رسانه‌ها مطرح کرد که با جستجویی سطحی در صفحه شخصی او و تصاویر منتشر شده توسط خودش به مواردی پی می‌بریم که با وجود آنها اگر این بازیکن درگیر ویروس کرونا نمی‌شد جای تعجب داشت.

آخرین پست نورافکن مربوط به 20 روز قبل (21 اردیبهشت) می‌شود که وی تصاویری از سفر به شهر رشت و دیداری دوستانه با چند نفر از رفقایش بدون رعایت هیچگونه نکته بهداشتی و فاصله اجتماعی یا سایر پروتکل‌های اعلام شده مشغول تفریح و خوشگذرانی هستند و به نوعی خطر ویروس کرونا را به شوخی گرفتند و حالا که نورافکن درگیر بیماری شده حتما با خودش به گذشته رجوع کرده و از برخی بی‌احتیاطی‌ها از خودش گلایه دارد.

ویروس کرونا ویروسی است که درگیر شدن با آن تنها مربوط به خود شخص نمی‌شود و به نوعی هر شخص ادامه دهنده یک چرخه و زنجیره است که ابتلایش، خطر ابتلا به چندین نفر از نزدیکانش را هم بالا می‌برد و در اینجا با یک موضوع اجتماعی و نه شخصی طرف هستیم.

کما اینکه نورافکن و چند فوتبالیست دیگر که درگیر این ویروس شدند نسبت به جامعه فوتبال و باشگاهی که تحت قراردادش هستند و از آن حقوق می‌گیرند و تعهد دارند و این نوع بی مبالاتی علاوه بر خودشان،‌ زیانی بزرگ به مجموعه آن باشگاه و فوتبال کشور وارد می‌کنند.

آنهایی که شروع شدن تمرینات و مسابقات به دلیل مخاطرات جانی گلایه دارند خود در رفتار و اعمالشان خارج از حوزه فوتبال ذره‌ای نگرانی بابت ویروس کرونا از خود نشان نمی‌دهند و در اینجاست که آدم نمی‌داند ادعای این نفرات را تا چه حد باور کند.

بدون شک رفتارهای این چنینی که خطر ایجاد اتفاقات ناگوار بعدی را افزایش می‌دهد علاوه بر اینکه از تفکر غیر حرفه‌ای شاغلان به فوتبال در کشور ما سر رشته می‌گیرد، مربوط به عدم قوانین حرفه‌ای در فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها و برخورد جدی با مواردی که شامل زیر پا گذاشتن قانون و پروتکل‌های بهداشتی می‌شود صورت نمی‌گیرد و اگر پیش از این و در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا با بی‌قانونی‌هایی که از چند بازیکن سر زد برخورد لازم صورت می‌گرفت کار به اینجا نمی‌کشید که شیوع کرونا حاصل چنین اعمالی شود و ادامه مسابقات را با مشکل و دردسر جدی روبرو کند.

بازیکنانی بدون احساس تعهد، پروتکل‌هایی برای اجرا نشدن (گزارش)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز