خبرگزاری کار ایران

تابش: پرسپولیس با چه مجوزی بازی را ترک کرده است/ اعلام کردیم که آماده بازی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۸۰

مدیرعامل سپاهان در مورد اتفاقات لغو بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان در واکنش به اتفاقات مصاف تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان در راهرو گرم کرده بودند و زمانی نبود که در زمین بازی گرم کنند. تصاویر این مساله هم موجود است. بازیکنان ما آماده بودند که به زمین بروند ما سرپرست خود را فرستادیم که بگوییم تیم ما آماده است اما وقتی که به ورزشگاه آمدیم تیم پرسپولیس راهی رختکن شد.

او در واکنش به اینکه سپاهان به ناظر بازی لیست نداده است، خاطرنشان کرد: من این را نمی دانم اما ما آماده بازی بودیم. آقای مرادی یک بار هم به رختکن نیامده بودند. پرسپولیس با  چه مجوزی بازی را ترک کرده است؟ بازی به دلایلی با تاخیر قرار بود برگزار شود اما چرا پرسپولیس حاضر نشد با ما بازی کند؟

تابش در پاسخ به این سوال که چرا ساعت ۵ به زمین بازی نیامدید گفت: ما اعلام کردیم که آماده بازی هستیم ما به آقای مرادی اعلام کردیم که آماده بازی هستیم اما این بازی انجام نشد. اگر  این بازی در ای اف سی بود، باز این اتفاق می افتاد؟ ما نخواستیم که هوادار در بازی باشد چون سلامتی هواداران برای ما مهم است. ما میخواستیم که بازی به تعویق بیفتد این چنین اتفاقی هم نیفتاد. ما ساعت ۴:۲۵ به ورزشگاه رسیدیم و در رختکن  مشغول گرم کردن شدیم تا برای بازی آماده شویم.

او با بیان اینکه ناظر بازی یک بار هم به رختکن ما نیامده بود خاطر نشان کرد: آقای مرادی به رختکن ما نیامدند. بارها ما شاهد بودیم که ناظر به رختکن می آید و دیر شدن بازی را به تیم گوشزد می‌کند. در کل باید بگویم که  پرسپولیس نمی خواست با تیم ما بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز