خبرگزاری کار ایران

فرهاد جانشین استرا روی نیمکت آبی‌ها

رسمی: مجیدی سرمربی استقلال شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۱۸

گزینه محبوب هیات مدیره باشگاه استقلال پس از کش و قوس‌های فراوان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از جمع بندی باشگاه استقلال تهران برای معرفی جانشینی آندره آ استراماچونی در نهایت فرهاد مجیدی‌، بازیکن اسبق این تیم به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان تهرانی انتخاب شد. این انتخاب در صورتی نهایی شده است که از جواد نکونام و محمد تقوی هم به عنوان سرمربی بعدی نام برده می‌شد.

شماره 7 سابق استقلال در هفته گذشته به توافق با مدیران باشگاه دست پیدا کرده بود تا در صورت عدم بازگشت استراماچونی روی نیمکت این تیم بنشیند اما با مخالفت گسترده هواداران تصمیم گرفت زمانی مناسب این پیشنهاد را بپذیرد. مجیدی به همین بهانه ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد تا در شهر پاریس در کلاس‌های مربیگری سطح پیشرفته شرکت کند. 

مجیدی پس از پایان دوران حرفه‌ای برای دومین بار در کادرفنی استقلال حضور می‌یابد. این سرمربی 43 ساله در پایان لیگ هجدهم به دنبال برکناری وینفرد شفر به عنوان سرمربی موقت استقلال معرفی شد. مجیدی طی 4 مسابقه رسمی هدایت تیم سابقش را تجربه کرد و طی 43 روز به عنوان سرمربی موقت به آمار 3 پیروزی و یک تساوی رسیده بود.

او در پایان فصل برای ادامه همکاری با استقلال به توافق نرسید و این تیم را ترک کرد تا پس از آن سرمربیگری تیم المپیک ایران را بپذیرد. سرمربی جوان در تیم امید سرنوشت موفقی نداشت و آنچه که از سوی او دخالت کمیته فنی فدراسیون فوتبال عنوان شده بود سبب شد تا این تیم را ترک کند و حمید استیلی سرمربیگری را بپذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز