خبرگزاری کار ایران

خوب‌ها و بدهای لیگ یک در یک نگاه

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۵۴۴

تا هفته پانزدهم رقابت های لیگ آزادگان تیم های مختلف رکوردهای بیشترین و کمترین برد و باخت و مساوی را به نام خود ثبت کرده اند که به بررسی آن ها می پردازیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رکورددار بیشترین پیروزی نود ارومیه با هشت پیروزی می باشد، پس از آن گل ریحان و فجر هرکدام با هفت پیروزی رکورددار بیشترین پیروزی می باشند؛ عنوان کمترین پیروزی هم به علم و ادب با تنها یک برد می رسد و پس از آن استقلال خوزستان، آرمان گهر و رایکای بابل هرکدام با دو برد، رکورددار کمترین برد می باشند.

رکورد بیشترین تساوی لیگ را نیز گل ریحان البرز با هشت تساوی به خود اختصاص داده و پس از آن رایکا و آرمان گهر هرکدام با هفت تساوی رکورددار بیشترین تساوی می باشند، در حالی که کمترین مساوی را هم علم و ادب تبریز و ملوان با تنها دو نتیجه مساوی به ثبت رسانده اند، پس از آن ها نیروی زمینی و سپیدرود با سه تساوی قرار دارند.

کمترین باخت هم مربوط به گل ریحان می باشد، تیمی که تا این مقطع حتی یک بازی را هم واگذار نکرده و پس از آن نود ارومیه و فجرسپاسی هرکدام با یک باخت صاحب رکورد کمترین باخت اند؛ رکورد بیشترین باخت را نیز علم و ادب تبریز با یازده باخت به خود اختصاص داده و بعد از آن هم ملوان با نه باخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز