خبرگزاری کار ایران

ملوان به ته چسبید؛ قوی سپید در حال نابودی

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۶۴

ملوان بندرانزلی در دیدار خانگی برابر استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا ضمن تحمل هفتمین شکست فصل در نهمین بازی، خود را بیش از هر وقت دیگری فرو رفته در باتلاق بحران ببیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از این شکست محمد احمدزاده، سرمربی ملوان هم که گویا امیدی به بهبودی شرایط انزلی چی ها نداشت، از هدایت ملوان استعفا داد و غزل خداحافظی از فوتبال را سرود.

پس از تغییر مالکیت ملوان و بهبود نسبی شرایط این تیم، انتظار کسب نتایج بهتری می رفت، اما ملوان همچنان به روند ضعیف خود ادامه داد تا هفته به هفته و روز به روز بیشتر در بحران فرو رفته و امید فوتبال دوستان انزلی چی را ناامید و دلشان را سرد نماید.

ملوان اکنون پس از انجام نه بازی، هفت باخت و تنها دو تساوی را در کارنامه ثبت کرده، در کنار رایکا یکی از دو تیم بدون برد تا بدین جاست و با تنها دو امتیاز از نه بازی، به ته جدول چسبیده است.

افزون بر این، آن ها با هجده گل خورده، عنوان بدترین خط دفاعی را تا این مقطع به خود اختصاص داده اند و پس از رایکا و علم و ادب، سومین تیم ضعیف لیگ از حیث عملکرد هجومی بوده اند.

به هر روی، شرایط برای این تیم ریشه دار و باسابقه ی فوتبال ایران به هیچ وجه خوب نبوده و با جدا شدن بازیکن های شاخص و غیربومی، بدتر نیز گردیده؛ باید دید در هفته های آتی شرایط چگونه رقم می خورد و آیا قوی سپید انزلی از بحران خارج خواهد شد یا با سرعت بیشتری در مسیر نابودی و اضمحلال قدم خواهد برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز