خبرگزاری کار ایران

با موافقت شورای شهر رشت؛

کمک مالی 1400 میلیون تومانی به سپیدرود و داماش

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۰۹۲

هفتاد و دومین جلسه عادی شورای اسلامی شهر رشت با حضور اعضای شورا برگزار شد و در این جلسه تامین هزینه‌های ضروری تیم‌های سپیدرود و داماش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت به نامه بازرسی در خصوص کمک مالی به تیم‌های ورزشی اشاره کرد، تصریح کرد: در این نامه تأکید شده است که باید محرز گردد که اسماعیل حاجی پور به عنوان عضو شورای شهر در تعیین و تکلیف وضعیت مالکیت تیم داماش و یا علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت از امکانات شهرداری در راستای سرپرستی تیم ورزشی سپیدرود من غیر حق استفاده نکرده‌اند.

علی بهارمست سرپرست تیم سپیدرود رشت در مورد نامه بازرسی گفت: موفقیت این تیم ها باعث شادی دسته جمعی می‌شود و موفقیت دو تیم سپیدرود و داماش به شادی جوانان شهر گره خورده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های تیم‌ها زیاد است تأکید کرد: باید شورای شهر و شهرداری رشت به این دو تیم کمک کنند و انتظار داریم که بیشتر در مورد این مسئله پیگیری شود زیرا این دو تیم به شادی جوانان این شهر گره خورده است.

در پایان جلسه شورای شهر رشت لایحه کمک به دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان با رای هر هشت عضو حاضر در جلسه شورا موافقت شد. لازم به ذکر است، طبق این لایحه برای سپیدرود نهصد میلیون تومان و داماش پانصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز