خبرگزاری کار ایران

محبی:حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم کار بسیار سختی پیش رو دارد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۷۴

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد می گوید: حسن یزدانی برای تثبیت در وزن 86 کیلوگرم راه بسیار دشواری را پیش رو دارد و به این سادگی نمی تواند ملی پوش این وزن شود.

حسن محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مبارزات حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم افزود: سبک مبارزه در وزن 86 با 74 کیلوگرم بسیار متفاوت است و یزدانی برای تثبیت در این وزن راه سختی را پیش رو خواهد داشت.

وی ادامه داد: تصاحب پیراهن تیم ملی در وزن جدید برای حسن یزدانی بسیار سخت است و بغیر از اینکه وی باید بتواند از سد علیرضا کریمی عبور کند کشتی گیران دیگری نیز در این وزن مدعی هستند و یزدانی باید بتواند بر همه مدعیان این وزن قالب شود.

نایب قهرمان کشتی آزاد 1985 بوداپست جهان در خصوص سطح فنی رقابتهای جام بین المللی تختی گفت: مسابقات در سطح متوسطی برگزار شد، من البته با برگزاری مسابقات جام تختی به صورت تیمی موافق نیستم و امیدوارم از سال بعد این مسابقات به صورت گذشته و به شکل انفرادی برگزار شود.

محبی به جنبه مثبت برگزاری مسابقات جام تختی به صورت تیمی نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات به صورت تیمی بر جنب و جوش کشتی در کشور افزود و باعث شد که هیجان خوبی در بین کشتی گیران ایجاد شود، و جا دارد در این رابطه به زحمات فدراسیون کشتی نیز اشاره شود.

وی در خاتمه در مورد وضعیت کشتی کرمانشاه نیز خاطر نشان کرد:کشتی گیرانی چون بهمن تیموری، حامد رشیدی و بهروزی در جام تختی مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند و انتظار می رود که این کشتی گیران در جام جهانی کشتی حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز