خبرگزاری کار ایران

داورزنی، تماشاگر همیشگی تمرینات تیم‌های ملی ب‌ و جوانان در سالن آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۷۲

تمرینات تیم‌های ملی ب و جوانان پسر همچنان در سالن فدراسیون پیگیری می‌شود و رئیس فدراسیون والیبال تقریبا همه روزه ساعتی به تماشای کار ملی پوشان در این تمرینات می نشیند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرینات گروه ب تیم ملی والیبال ایران از روز چهارشنبه چهارم خردادماه با حضور 16 بازیکن در سالن فدراسیون آغاز شده است.

این تیم خود را برای حضور شایسته در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که از 18 تا 27 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

آماده بودن بازیکنان برای تغییرات احتمالی و مدنظر سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ترکیب تیم ایران در مسابقات لیگ ملت‌ها از دیگر اهداف تمرینی این تیم است.

تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی 2022 آسیا که از 31 مرداد تا هفتم شهریور سال 1401 در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند. همچنین این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد.

پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم نیز از 23 خرداد در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است و تا پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تقریبا هر روزه بدون اعلام قبلی با حضور در سالن فدراسیون به تماشای تمرین دو تیم می‌پردازد و با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت وگو می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز